Half Moon Bay & Sam’s Chowder House

OK, nu går jag lite bananas här. Det blir ganska många bilder. Men det är bara för att jag gillar det här stället så mycket. Halfmoon Bay har ett mycket mysigt downtown också men det är vid den milslånga stranden jag trivs bäst.

Vi börjar vid vågbrytarna vi Surfer’s Beach.

Sam’s Chowder House där man kan softa en eftermiddag.

En liten promenad till marinan. Fiskebåtarna hade kommit in med sin fångst av krabba.

Och så tillbaka till Surfer’s Beach.

Nästa bildbomb blir från Point Montara Lighhouse. Håll utkik 😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Detta inlägg publicerades i Foto, Utflykter och märktes . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Half Moon Bay & Sam’s Chowder House

  1. Anna skriver:

    Hej där!
    Fina foton från vad som verkar ha varit en super mysig utflykt! 2 årstider låter gott nog:-)
    Här har det snöat idag, burr!!! Haft en lång jobbdag där tågresa tur och retur Växjö ingick. Nu lite bokläsning innan sovdags.
    Önskar dig en fin tisdag kväll!
    Kram Anna

  2. Fourmum skriver:

    Vackra bilder! Förstår att det var en underbar dag 🙂 Väntar med spänning på de andra bilderna 😉 Kram

  3. Annika skriver:

    Bildbomber, gotta LOVE THEM!
    Dina Bilder ger sådan mersmak!
    Jag vill hoppa in i dem och vara där!
    Vilken supermysig dag ni hade där.
    Mmmm….
    Kram!!

  4. Mia skriver:

    Vi älskar bildbomber! 🙂 Speciellt när du visar upp sommarkänslor medan Sverige visar sig från sin absolut kallaste sida. Burr! Har värmeljus tända non stop och har inte tagit av mig tofflorna på en vecka.

  5. Wow! Vi har bara kört förbi Half Moon Bay i störtregn. Men vi har pratat om att ta en weekend där; ta in på hotell, surfa och paddla kajak. Det ser definitivt ut som att det är en bra tanke! 🙂 Hoppas kursen igår gick bra! Kram.

  6. Lotta skriver:

    jag hoppar in jag med, vill vara med!!!!

    Bildbombar= I love!!

    Precis vad jag ville se nu 🙂

    Kram!!

  7. Pingback: The Perfect Weekend | My life in Silicon Valley

Lämna en kommentar