Feeling lucky

Sitter på tåget på väg från SF efter en fantastisk eftermiddag och kväll. Jag har haft turen att träffa såna fantastiska tjejer som får hjärtat att slå lite extra av tacksamhet och glädje. Sitter på tåget med ett leende på läpparna.

Att vi hade den här utsikten ikväll gör ju inte kvällen sämre. Fullmåne över Bay Bridge. Bara en sån sak.

Jag känner stor tacksamhet kvällar som denna.

En underbar helg önskar jag er!

20140117-215636.jpg

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Feeling lucky

  1. desiree skriver:

    Väldigt fint med fullmånen. Härligt att höra att du haft en toppenfin helg. Det betyder så mycket att ha bra och goda vänner runt sig då man bor långt hemifrån.
    Kram och ha en bra start på nya veckan.

  2. Lotta skriver:

    Magic!

    Jag förstår känslan precis. Ingen måne igår över New York City men väl glittrande ljus, vatten och Brooklyn Bridge 😉

    Bra början på helgen vännen!

    KRAM och ha en fin vecka (hoppas du är ledig!)

  3. Anne-Marie skriver:

    Vad trevligt det låter att kunna åka tåg! Att inte alltid behöva ta bilen.
    Magiskt med månen och tjejträffen. 🙂
    Kramar!

  4. Annika skriver:

    DET låter riktigt bra!!
    Tåget gillar jag också! Massor. På onsdag tar jag det mot NYC.
    Månen satt som smäck på himlen här i helgen också. SÅ vacker den är. OCH jag har kommit på att jag sover bättre än annars vid fullmåne.
    Hoppas resten av helgen är fin!!!
    Kram!!

Kommentera

