God Jul!!

God Jul kära vänner! Hoppas ni får en jul full av glädje, tindrande ögon, god mat och allt ni önskar er!

Tack för att ni tittar in här och lämnar fina kommentarer! Tack för att ni läser! Jag hoppas på ett bättre bloggår nästa år 🙂 Följ mig gärna på Instagram, det händer mer där just nu, mitt namn där är ina_in_ca

Ingen snö i sikte tyvärr men bjuder på en hundtomte från förra året.

Kasper_jul_ny_mindre

Stora julkramar!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till God Jul!!

  1. Sofia skriver:

    Julkramar till dig också! Hoppas du har en skön jul!

  2. Lotta skriver:

    God Jul min kära Christina!!

    KRAM
    Lotta

  3. Anne-Marie skriver:

    Hoppas att du får en riktigt fin jul med god mat och annat gott!
    Underbar hundtomte. 🙂
    Varm kram!

  4. Anna skriver:

    God Jul bästa Christina!
    Önskar jag från Skåne!
    Kramar från Anna

  5. desiree skriver:

    En riktigt god jul och god fortsättning på julen till dig Christina. Forsätt njuta och mysa med familj och vänner i Sverige. Må 2014 bli ett underbart år på alla sätt. Nu flyger vi mot sydligare bredgrader. Följer dig mer än gärna på insta och ser fram emot att följa dig på bloggen också nästa år självklart.
    En varm stor julkram

Kommentera

