SFO-GOT

Hej bästa läsare! Kikar in och säger hej från flygplatsen. Förra veckan bara sprang iväg med hundpassning, julfester, middagar och allmänt skönt häng i SF. Blir ju inte mindre sugen på att flytta från förorten 😉

Var visst inte van vid all stadsluft för jag har dragit på mig en förkylning 😦 en spännande resa väntar, jag har laddat upp med halstabletter och näsdroppar och så knep jag sista SAS Plus uppgraderingen och får lite mer benutrymme. Guld värt med mina 180 cm 🙂

Vi hörs när jag landat på andra sidan Atlanten!

20131216-164317.jpg

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till SFO-GOT

  1. Lotta skriver:

    Avis!! Vill också vara på väg SFO-GOT 🙂

    Och lång visste jag att du är, men inte 180. Det skulle jag också vilja vara 🙂

    Safe flight och hoppas du mår bättre snart!

    KRAM

  2. Annika skriver:

    Ha det så fint hemma nu!!
    Ser fram emot en rapport. Nu är du nog framme, lucky girl you!!
    Kram!!

  3. desiree skriver:

    God Jul och krya på dig. Hoppas resan går bra och njut nu i Sverige av familj, vänner och julen. Ser fram emot att få fortsätta följa dig via bloggen nästa år. Underbara bilder från Joshuatree national park. Längtar tillbaka till CA då jag tittar på dina vackra naturbilder.
    Ha det gott på alla sätt.
    Kramar!

  4. bortabrabloggen skriver:

    Han en skön jul hemma i Svew, jag får klara mig till juli innan nästa hemresa 🙂 Kram

  5. bortabrabloggen skriver:

    Hemma i Svea ska det ju stå!

Kommentera

