But I miss you most of all my darling

When autumn leaves start to fall.

20131111-215842.jpg

20131111-215859.jpg

20131111-215911.jpg

Fall blues.

Blue skies.

Eva Cassidy på repeat.

See you soon.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till But I miss you most of all my darling

  1. bortabrabloggen skriver:

    Vackert och lite vemodigt…. ta en tur till Australien vetja 🙂

  2. Annika skriver:

    Ja, den versionen med Eva Cassidy är så enormt vacker. GUD vad hon kunde sjunga. OCH hon var härifrån DC, och jag hade KUNNAT se henne medan tid funnes. Men inte 17 kände vi till henne då.
    Tänker på det varenda gång jag går förbi Blues Alley inne i DC där hon alltid spelade. TÄNK den som hade fått se henne live.
    OCH just Autumn Leaves är sååå vacker. Lyssnar på den i min iphone då och då när jag går genom hösten.
    Den är verkligen vemodig, och melankolisk.
    OCh ibland vill man känna sig JUST så.
    Stora kramar!!

  3. desiree skriver:

    Eva Cassidys toner är underbara men man blir knappas mindre vemodig av dem. Men ibland måste man ju få vara lite vemodig av sig.
    Stor kram till dig.

  4. Lotta skriver:

    Vackert…bilderna och Eva C. Starkt och emotionellt.

    Och Vancouver… dit vill jag med!!!

    KRAM fina du!

    Lotta

Kommentera

