En regnig dag i Vancouver

Det har börjat bra. Lite regn stoppar inte oss.
Två halleluja moment idag. Vi flög över Mt Shasta (Ann-Marie, tänkt att få titta på det berget varje dag. Sagolikt!)

Sen den mest perfekta Pumpkin Spice Latte jag druckit. Så krämig och perfekt sötma. Oj oj, dom kan kaffe här.

Och just det, en fantastisk god middag på det också.

Annars känns Vancouver ungt och hippt, och det finns så många coola barer, butiker och matställen. Så det gör inte så mycket att det regnar.

Enda kameran som jobbat idag är mobilkameran. Så här är några av dagens: ( heja fritt wi-fi på hotellrummet)

20131101-225417.jpg

20131101-225443.jpg

20131101-225504.jpg

20131101-225534.jpg

20131101-225604.jpg

Tack för era fina kommentarer!
Kram!

20131101-230256.jpg

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till En regnig dag i Vancouver

  1. Anne-Marie skriver:

    Vad kul att se berget uppifrån. Så ser jag ju det aldrig.😉 Visst är det vackert. Och det har ju som bekant två toppar.
    Roligt att få se litet bilder från Vancouver.🙂
    Kram!

  2. Ruth i Virginia skriver:

    Vilken fin bild av Mt. Shasta. Mankan tydligt se båda topparna.
    Jag kommer också ihåg hur många goda restauranger det fanns i Vancouver,
    Hur är valutan? Det brukar var fördelaktigt mot US dollar.

  3. desiree skriver:

    Åh vad kul att få se lite bilder från Vancouver och få höra lite vad ni hunnit med. Wow, vilken otroligt cool bild av Mt. Shasta!
    Kaffe har jag fattat att de kan här. Mmmm skulle älska Vancouver just för att jag är en sådan kaffeälskare. Låter som en stad som jag annars skulle gilla som är hipp och cool.
    Jag gillar också bilden på dig, fin.
    Ha det fortsatt bra och njut vidare av Vancouver.
    Kramar!

  4. Anna skriver:

    Hej Christina!
    Så kul med Canadainlägg!! Har funderat på Vancouverresa för några år sedan. Tydligen vacker skärgård att paddla i etc. Verkar vara en kul stad! Bra bokhandlar med kanske?! Vi har haft en mysig hösthelg hemma. Var en sväng till Emporia, Malmös stora shoppingcenter, i lördags. Kul att få gå i affärer en stund.
    Må så gott!
    Kram Anna

  5. bortabrabloggen skriver:

    Härliga bilder! Ser ut som att du har det bra =) Kram

  6. Annika skriver:

    Vancouver står på listan för mig.
    Vill verkligen dit.
    Fina Bilder.
    Kram!

Kommentera

