Skitmorgon och konferens

Japp, bokstavligen.
En nr 2 och så blir det stopp i toan. ( förlåt känsliga läsare). Tredje besöket av rörmokare. Och imorgon kommer dom med en kamera för att se var stoppet sitter. Vi blir ju iallafall tjenis med firman, får väl snart bjuda på kaffe så ofta som dom är här. Börjar bli lite drygt nu.

Sen upp till SF och mobilkonferens. Heja heja! Fast jag var i ärlighetens namn mest intresserad av Teslan som man fick provsitta😉

Avslutade med ett träningspass. Ny, riktigt bra tränare som tog bilder i smyg och skickade🙂

Några iPhone bilder:

Läs texten på denna slide. That’s what Silicon Valley is all about.

20131022-221243.jpg

One sexy car:

20131022-221351.jpg

Oj vad jag ler *nerd*

20131022-221457.jpg

Och så avslutades dagen

20131022-221537.jpg

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Livet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Skitmorgon och konferens

  1. desiree skriver:

    Usch då jobbigt med toan. Hoppas det löser sig. Jag skulle för allt i världen inte vilja jobba som rörmokare. Usch skulle aldrig klara detta. Men jag minns också att vi hade problem flera gånger med stopp i toan i USA. De verkar vara klent byggda toaletter och avlopp i USA.
    Konferansen verkade spännande. Cool bil!
    Kör du med PT nu några gånger i veckan eller? Jag är supersugen på att testa träning med PT men jag måste bara fixa jobb först så att jag har råd.

    • Ja, det är en följetong….
      Nej inte jag heller, vilket skitjobb (ha ha😉 )
      Jo det är klent byggt och ett gammalt hus så det är väl inte så konstigt….. när dom tätade en sak så blev det stopp i toan istället, det grundläggande problemet finns ju kvar.
      Mmm, Tesla är en cool elbil!
      Nej bara en gång i veckan, detta var en klass men vi är sällan mer än 2 eller 3 så det är väldigt lyxigt ändå.
      Kram!

  2. Annika skriver:

    Fy så trist med er toa. MORR!!!
    Det måste ordna upp sig snart med det.
    Cool bil, och det ser ut som om den är DIN!! 🙂
    Kram!

  3. Anna skriver:

    Vissa dagar….!! Tur att dagen bättrade sig iaf! 17 grader hemma i Skåne idag. Ofattbart! Och så skönt! Trött småbarnsmamma som kikar in och säger hej iaf!!
    Kram Anna

Kommentera

