Å så lite bilder då

Till texten i förra inlägget….. idag funkade det! Pumpkin & Art Festival in Half Moon Bay.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och såhär såg jag ut på festen. Inte så läskig precis. Slutade med att mannen och jag valde något som vi skulle vilja vara, jag en cow girl och han en romersk soldat. Han ville dock inte vara med på bild.

Jag ser lite ansträngd ut, har precis insett hur kort min ”kjol” är och att jag med största sannolikhet skulle gå med rumpan bar hela kvällen ;-D Varför alla kvinnliga kostymer ska vara så sexiga förstår jag inte riktigt. Männen får vara superhjältar och vi får vara sexiga. Japp. Hur som helst, här är ju en glimt av vårt nya kök också 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Å så lite bilder då

  1. Anne-Marie skriver:

    Där var det mer pumpor än vad vi har i hela norra Kalifornien. 😉
    Fin festival. Och jag ser att du också har en lång kjol. 🙂
    Kul att se litet av er nya bostad men det där med badrumsöversvämning verkar ju inte vara någon höjdare precis.
    Kram!

  2. Annika skriver:

    OJ vad fint!! ÄLSKAR Halloween!!
    Du ser ut som en Anthro-modell på första bilden.
    Vägra sexigt på Halloween, säger jag. Det gör jag. Klär mig alltid i ngt skrämmande. Svarta caper, häxutstyrslar etc. Jag vet, de sexiga kostymerna för damer överväger verkligen. Eller de som är helt galna. SOM att klä ut sig till pruttkudde etc.
    Nej tack!
    Men jag gillar din Halloweenkostym!! Du är snygg. OCH det är köket också!!
    Kram!

  3. desiree skriver:

    Du är så himla fin i din långa kjol med de bruna bootsen på kortet från pumpafestivalen. Håller med Annika om att du ser ut som en reklamtjej för Anthro. Gillar även din outfit som cowgirl. Hey det ska ju vara lite kort och sexigt till Halloween. Du ser jättefin ut.

Kommentera

