Black and white on an old country road

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ibland blir det svartvitt.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Utflykter och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Black and white on an old country road

  1. Ruth i Virginia skriver:

    Svartvitt gör rättvisa åt ”gammaldags”. Ser ut som du varit i ”the Gold Country”
    the foothills of Sierra Nevada?

  2. Fanny skriver:

    Vackra bilder! Inte helt olikt Sverige (Småland?) heller tycker jag. När man ser det i svart-vitt skulle man mycket väl kunna tänka sig att huset är falurött! 😉

    • Tack!! Precis, det skulle kunna varit småland, det är en sak jag älskar med Cali, här finns allt från stadsliv till landet 🙂 Innan vi flyttade hit visste jag inte mycket om att det finns så mycket ”landsbygd” här 🙂

  3. Anna skriver:

    Häftiga foton i svart och vitt Christina! Hur har du det? När bär det av hemåt? Vi njuter fortsatt skön sommar, lite moln och regnstänk idag som skön kontrast till solen, på kvällen hittade den fram igen. Ätit suveräna crabcakes hos grannar ikväll. Galet gott! Nu deckare!!
    Sköt om dig!
    Kram Anna

    • Tack vännen!
      Jodå, lite trist på kvällarna kan jag tycka 🙂 Jag åker den 4e så ett tag kvar än men det går fort!!
      Kan tänka mig att det var skönt med lite regn, verkar ha varit varmt ett tag nu 🙂
      Crabcakes, mmm, älskar dom!!
      Kam!!

  4. bortabrabloggen skriver:

    Vackert, enkelt och alldeles underbart!

  5. Lotta skriver:

    And I love it.

    En dag, vill jag köra på en sådan country road med dig.

    KRAM!!!

    lotta

  6. Anne-Marie skriver:

    Har kollat in dina roadtripbilder. Ser fantastiskt fint ut i Sierra Nevada. Liknar hur det ser ut här. Kottarna är stora!
    Häftigt med svart-vitt också.
    Kramar!!

    • Hej! Tänker på dig, hoppas allt går bra efter omständigheterna.
      Det var underbart, kan tänka mig att det är liknande natur, vill gärna ta mig till dina hemtrakter någon gång, Cali är så stort!
      Styrkekramar till dig!

  7. Annika skriver:

    Ibland är det kul med svart-vitt, men jag blir ofta så tveksam då jag själv plåtar i SV, eller gör om bilder till SV.
    Tycker att dina är jättefina.
    Ja, jag vill också göra den roadtrippen!!! SÅ coolt!!
    Kram!!

  8. Ping: Coleman Valley Road | My life in Silicon Valley

Kommentera

