Läget då? Jo jag lever

Vad är det med juni? En helt galen månad.

Hinner inte mycket mer än att jobba och gå på event. Vi själva anordnar minst ett i veckan just nu också, så jag börjar komma in i rutinerna.

Och så har Sveriges handelsminister har varit på besök i Silicon Valley. Heja Sverige!🙂

Träningen då? Den går bra. Den tar jag mig tid till. Min PT gör underverk med min rygg. Han jämförde den med en FN-trupp som vandrar genom ett minfält i Nordkorea när han masserar min rygg. Japp, jag får massage och stretch med. Jag vill ta med honom hem. Plocka fram honom ur garderoben efter en stressig dag.

Annars då? Jag överraskar maken med en liten tripp i helgen. Har hyrt en stuga i Sonoma County, gissa vem som har varit nyfiken på vart vi ska😉 Inget internet finns det där, perfekt för vi behöver koppla av från att alltid vara uppkopplad, kolla mail etc. Men det kan nog bli en och annan instagrambild när vi är ute och åker lite.

Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra till Whole Foods och handla proviant innan jag plockar upp maken på jobbet!

Ha en skön helg amigos!!!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Livet. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Läget då? Jo jag lever

  1. Anne-Marie skriver:

    Silicon Valley är en knutpunkt verkar det som för mycket som händer. Litet mera känt också än Weed.😉
    Mysig helgtripp. Kan tänka mig att din make är nyfiken.
    Vad bra att träningen fungerar. Jag skulle vilja ha min chiropraktor hemma ibland när min fotled (fortfarande) inte riktigt är som den skall.
    Kram!

    • Hi hi, ja lite mer känt kanske🙂
      Det var en väldigt mysig tripp kan jag säga🙂
      Tråkigt att höra att den fortfarande krånglar, en chiropraktor och en PT i garderoben vore fint att ta fram när man behöver🙂
      Kram!

  2. desiree skriver:

    Blir lite avis på din PT en sådan skulle man gärna vilja ha som både peppar, strechar och masserar då det behövs. Åh låter såååå underbart med er helg i Sonoma med stugan du hyrt. Bara det där med proviant från Whole Foods låter ljuvligt i sig. Ni får ha det riktigt riktigt bra och gott på alla sätt. Det är ni så värda båda två.
    Kraaam!

    • Ja det har kanon för mig för att komma igång igen med träningen och att ha ser till helheten är väldigt bra tycker jag och inte bara kör hårt hela tiden🙂
      Det var underbart kan jag säga, vill åka dit igen!
      Kram!!

  3. Anna skriver:

    God morgon Christina!
    En helg i Sonoma Valley låter fantastisk!! Jag inväntar ivrigt foton på din blogg:-)
    Händelserik vecka hos oss, blev 2-barns mamma 5 veckor tidigare än planerat i tisdags!!!
    Han ligger intill mig och sover sött!
    Njut helgen, kom just på att det ju är söndag redan, ja njut söndagen, jag misstänker att ni redan haft en fin lördag bland vingårdarna!
    Kram Anna

  4. bortabrabloggen skriver:

    Låter som en fin helg! Hoppas han gillade sin överraskning.🙂 Kram

Kommentera

