Craptastic day

Idag har inte mycket gått min väg kan jag säga. En olycka kommer sälla ensam brukar det ju heta.

Jag har lyckats springa in i sänggavel = ett blåmärke

Slå i armbågen i garderoben = ett blåmärke

Glömt glasögonen hemma = huvudvärk from hell hela dagen

Cyklat vilse på hemvägen = ehh, har ingen förklaring på den

Cykelkorgen pajade och åkte in i hjulet = laptopväskan rasade i backen. Jag klarade mig bra. Laptopen också visade det sig.

Japp. Nya tag imorgon då.

Den här bilden får mig i alla fall att le. Maken i Carmel-by-the-Sea.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Livet. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Craptastic day

  1. bortabrabloggen skriver:

    Ibland är det ju bara så. Hoppas morgondagen blir desto bättre! Kram

  2. Annika skriver:

    One of those days…
    HOPPAS att denna dagen blir bättre. FAST det blir den. Det brukar bli bra för det allra mesta efter crap-dagar🙂
    Kramar!!

  3. Anna skriver:

    ”One of those days” Christina!!! Önskar dig en klart bättre dag imorgon!
    Kram från ett för dagen regnigt Skåne

  4. Anne-Marie skriver:

    Vissa dagar skall man inte stiga ur sängen!😉
    Och den där skylten var minst sagt förvirrande. Kram!!

Kommentera

