In my neighborhood…

20130407-105631.jpg

Ja, stereotyperna lever och frodas. Alla vill ha en sugar daddy, man behöver bara slipa till dom där nördarna lite. Spray tan, blekta tänder och hur man pratar med kvinnor.

Nästa bok på min lista, Lean In.

Efter en seg morgon ska vi nu göra en liten hike🙂

Ses snart!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till In my neighborhood…

  1. Lotta skriver:

    🙂

    Lägger till den på min lista med😉

    Låter härligt med hike. Jag släpar mig till min lokala hjälte som gör min ”mani-pedi” och 20 min massage på det. Det piggar upp en stressad svenska i förorten😉

    KRAM my lovely!!!!!

  2. Anne-Marie skriver:

    Ja, stereoptyperna frodas – kanske litet väl mycket.😉
    Hoppas att hiken var fin. Har ni många naturområden i dina trakter?
    Kram!

  3. bortabrabloggen skriver:

    Hoppas du fick en trevlig hike med frisk luft för kropp och sinne. =) Kram

  4. desiree skriver:

    Låter supernice med en hike. Jag köpte hiking boots under helgen så nu är jag redo att hika runt bland alptopparna.
    Kramar!

  5. Annika skriver:

    Cougar night. HAHA!! Kan ju vara bra för alla divorcees och andra cougars. HAHA!!
    Härligt med hajk. Gillar sånt.
    Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen.
    Kram!!

  6. Anna-Lena McGrath skriver:

    Hittade dig på Annika D.C.s lista och kikade på din blogg. Dels dina Cole Haans skor och så såg jag också att du är från Valdermarsvik, Kalmar Län. Vet du vart Björkö ligger? En av mina kompisar bor på Björkö (Christel Alvarsson, årsgång 1968)…

Kommentera

