See you soon!

Busy days now.

Så jag bjuder på några mobilbilder från San Francisco och så ses vi snart!

20130326-210027.jpg

20130326-210104.jpg

20130326-210142.jpg

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till See you soon!

  1. Channal skriver:

    Ta det lugnt! Glad Påsk!

    Vill komma till San Francisco!

    KRAM Anna

  2. desiree skriver:

    Ja ha det bra och jobba lungt. SF är en av mina favvo städer i USA.
    Glad påsk.
    Kram

  3. Anne-Marie skriver:

    Dina bilder ger mig minnen av SF.🙂 En vacker stad med massor att se och göra. Glad Påsk! Kram!

  4. Love in LA skriver:

    Som alltid, fantastiska bilder som gör att rese-suget inte direkt minskar😉

    Jag har gett dig en ”Liebster Blog Award”. Kolla in bloggen om du vill vara med🙂

    Hoppas du har en bra vecka, kram

  5. Lotta skriver:

    Say no more, jag hinner ingesting numera😉

    Önskar er en GLAD PÅSK!! Ha lite skoj åt mig i Las Vegas!!!

    KRAM!!

  6. Anna skriver:

    Kikar in kort för att önska dig en riktigt Glad Påsk!!!!
    Stor kram från Skåne!
    /Anna

Kommentera

