Reflections

Jag har jobbat två dagar på en otrolig intressant konferens och träffat människor som jag inte kunnat drömma om att få träffa. Tyvärr får jag inte nämna vilka….

Men nu är jag toktrött och det blir att lägga sig tidigt så att man är pigg imorgon när det blir San Francisco!

Bjuder på två bilder som jag tog när maken tog en lur i hotellrummet, dagen efter galan. Rosen bara låg där på TV-bänken. Så enkel och vacker.

Har photoshoppat den ena som ni nog kan ana.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu sova! Kram!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Reflections

  1. Anna skriver:

    Lovely photos och så kul med spännande möten på jobbet!
    Vi bor i vinterland just nu, känns det som Kan du skicka lite sol och värme?!!
    Njut onsdagen!
    Kram Anna

  2. Annika skriver:

    Så vackra rosor.
    Spännande möte också. Blir nyyyfiken!!
    Kramar!!

  3. Lotta skriver:

    Vackert!! Och ja, jag blir ju också nyfiken😉

    KRAM!!

Kommentera

