A touch of spring

Det har varit en fantastisk helg. Men inte så mycket tid för blogg.

Fredagen var helt underbar. En sån där perfekt dag, då man bara lever i nuet och har kul (fast man när ute på uppdrag). En underbar sommardag i San Francisco fast det bara är mars. Bilder kommer, jag lovar.

Så kom maken hem också. Kan inte bli bättre. Mycket att prata om. Kan låta klichéartat, men han är min bästa vän. Köpa kostym och långklänning till en gala nästa helg. Äta italienskt och prata mer.

En söndagslunch i Los Gatos. Där hittade jag dessa:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu är det läggdags. Ha nu en bra start på veckan, vroooom nu kör vi!

 

 

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Foto och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till A touch of spring

  1. Anna skriver:

    Hej Christina!
    Vilka underbara bilder och vilka vackra färger och så mkt vår inlägget andas!
    Influensakrassligt hemma men vad gör det, det går över och då väntar våren!!!!
    Härligt att få hem mannen också förstår jag! Ska bli spännande att få se några av dina SF foton vid tillfälle!
    Önskar dig en kanonstart på nya veckan!
    Kram från Skåne!
    /Anna

  2. desiree skriver:

    Åh har magnolian börjat blomma! Den är så vacker. Påminner mig om våren i Södern. Ha en bra vecka och det låter både spännande och kul med galan ni har nästa helg.
    Kram!

  3. Annika skriver:

    Magnolior är så ljuvliga. Här har de inte börjat blomma än, och det dröjer nog ngra veckor än.
    Det tycker jag är bra.
    Men de är sååå vackra. Älskar dem!
    Jag ligger också blogglågt på helger, både på egen blogg och andras bloggar.
    Kul med galan och fint att ha maken hemma!!
    Kramar!

  4. myhrans skriver:

    Så kul med gala!🙂

  5. Lotta skriver:

    Life is good😉

    Magnolia, gala, make, italienskt, vårkänsla, SFO….Love it!!!

    KRAM

  6. bortabrabloggen skriver:

    Härlig energi, tuta och kör! =) Kram

  7. Fanny skriver:

    Underbara bilder!🙂 Jag vill också ha våååår…

Kommentera

