Saknar den här galningen

…. även om han aldrig hör av sig när han är ute på tjänsteresa. Ha, tjänsteresa låter så krystat, säger man det längre? Affärsresa? Jobbresa?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Anyway, för att få något livstecken får man spåra hans kollegor på Facebook och fråga om han lever. Och dom säger, ja han levde när vi lämnade honom på strippklubben för en halvtimme sedan. Humor. Undra hur många som kommer söka på s-ordet och hitta min blogg nu…..

Tror jag går och lägger mig innan jag skriver mer konstiga saker. Lång dag idag och imorgon har jag ett fotouppdrag och ska trava sisådär 10 miles i San Francisco.

Kram!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Livet. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Saknar den här galningen

  1. desiree skriver:

    Kommer han hem nu till helgen så att ni får vara tillsammans igen? Min C har också varit iväg på tjänsteresa och kommer hem ikväll. Men han brukar vara helt ok på att höra av sig och skicka något SMS eller slå en signal på kvällen. Ditt fotouppdrag låter kul och spännande. Ha en bra dag.
    Kram!

  2. Annika skriver:

    SÅ där kan det vara 🙂
    TACK och lov för FB och kompisar då som är med honom 🙂
    HAHA, ja nu lär du få en del träffar på s-ordet. SÅ brukar det vara.
    Låter kul med fotouppdrag. Berätta!!
    Ha en fin dag.
    Kram!!

  3. Samma fenomen här när den här mannen är på jobbresa. Han förstår inte vad jag menar. Jag brukar skicka arga mail tills han tar hinten. Men samma visa nästa gång. Män alltså… 😀
    Ha en superdag här i SF!!! Ska bli fint väder har jag hört. Kram!

  4. Channal skriver:

    Vilka taskiga fb-vänner! Ha!

    Han kommer snart hem! Passa på och gör egna roliga saker!

    Kramar Anna

  5. Lotta skriver:

    Skönt att maken är hemma snart 😉

    Fotouppdrag i SFO låter härligt! Jag hänger med 😉

    Ha en jättefin helg och stor kram!

    Lotta

  6. Anna skriver:

    Hej Christina!
    Hoppas du vaknat till en fin lördag! Låter kul med fotouppdrag!
    Här har vårkänslan infunnit sig på nytt imorse. Vaknade till solsken. Lite gråare nu men vad gör det. Förstår att du saknar maken, kul kollegor han har!!
    Önskar dig en strålande helg!
    Stor kram Anna

Kommentera

