Boooootcamp

Ooooo så ont jag har nu.

Idag gjorde jag slag i saken och aktiverade min Groupon deal. En släng av lunginflammation kom i vägen förra gången jag skulle gör det….. Minor detail.

Men det var kul och väldigt familjärt. Alla kände varann utom jag då. Men amrisarna är ju så rackarns trevliga och pratsamma. När vi skulle teama upp i par så frågade en kvinna direkt om jag ville köra med henne. Det gillar jag med USA!

Fick också en broschyr på 40 sidor om hur man bör äta för att få mest effekt. Jag får lite ångest av mina matvanor ibland. Hujeda mig. Borde verkligen skärpa mig, vi borde veckohandla och dra ner på kolhydraterna. Fanns många bra tips, så det får bli ett mål att att tag i kosten också. Nu är klockan snart 21 och jag tror jag ska ta och sova nu. Pensionärsvarning på den?

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Boooootcamp

  1. Vad duktig du är!! Heja heja!
    Jag ville gå och lägga mig kl 19.30 ikväll, E kl 20. Men vi tvingar oss uppe…men snart! Snart får man lägga sig.😀
    Kram!

  2. desiree skriver:

    Ja vad kul att du fick köra nu. Tycker du är super duktig och strong. Hur länge pågår boot camplen? Här var det snuvigt idag för min del. Det blir nog ingen träning denna vecka😦
    Enjoy the boot campl!
    Kram!

  3. Annika skriver:

    Coolt och strongt.
    heja dig!!
    Har aldrig testat boot camp, men vet att mitt gym har det om morgnarna.
    helt OK att knyta sig kl 21 tycker jag. Frihet!!
    Kram!!

  4. Anna skriver:

    Härligt Christina! Bra jobbat!! Jag är så impad över att man frivilligt kan anta utmaningen och delta i boot camp!! Själv försöker jag just nu hålla igång på en träningscykel. Lite mer högintensivt än hundpromenaderna iaf!!
    Här väntar vi på mannen, har inhandlat goda fiskfärsburgare på Lisas skafferi i Ystad idag. Mums!! Aldrig fel att se över kosten men lite tröttsamt med dieter och annat väldigt snävt.
    Må så gott och önskar dig en strålande fredag imorgon!
    Stor kram Anna

    • Tack fina Anna!
      Jag jag undrade också hur jag frivilligt kunde gå dit….
      Åh så gott det låter! Ja du har så rätt, jag kan inte gå på diet, ska bara göra en liten översyn och kanske dra ner på vissa saker lite….
      Kram!!

  5. bortabrabloggen skriver:

    Välkommen till bootcamp träsket! Jag är likadan nuförtiden, går och lägger mig astidigt för att orka upp vid 5 am. Men det är värt det! =)

Kommentera

