Nytt på fötterna

Förlåt. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu.

Så när jag får paket blir jag alldeles till mig.

Köpte dessa i svart för ett litet tag sedan på Nordstrom. Nordstrom har skohimlen och den bästa kundservicen. Så jag köpte två par. De mer färgglada kom idag.

Jag har jättedåliga fötter så jag måste ha sköna skor. Om dom inte ser alltför tantiga och klumpiga ut är det en bonus. Så därför köpte jag två par i bara farten. De är Cole Haan och har Nike Air sulor. Mycket bra för trasiga fötter. Dessutom är dom snygga!

Jag blev så upplivad att jag till och med vågade mig ut. Har inte varit ute sen i fredags och då under inte så trevliga omständigheter. 500 m senare var jag helt slut men tog en kaffe (första gången på en vecka jag varit sugen på det) så nu känner jag att jag blir bättre. Kaffesug och 500 m promenad. Inte illa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha det gott!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Shopping och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Nytt på fötterna

  1. desiree skriver:

    Supersnygga!!! Jag gillar ballerinaskor mycket. Blir snyggt och är bekvämt. Läcker färg på de röda men de svarta blir också toppen då de funkar till mycket. Ett kap helt klart med dessa par.
    Kram!

  2. Fourmum Anette skriver:

    Snygga skor!! Jag skulle också behöva ett par sköna och snygga skor 🙂 Kram!

  3. Annika skriver:

    Nordstrom är verkligen top of the line då det kommer till skor! Håller helt med!
    Jättefina dojjor.
    Men du, ta det luuugnt nu. Ge dig inte ut på för många strapatser för tidigt 🙂
    Men jag är glad att du känner dig piggare för varje dag!
    YAY!!
    Kram!

  4. Channal skriver:

    Men vilka fina ballerinas!! Lyckost!

    Ett gott tecken, kaffe och en promenad! Det låter som om morgondagen kommer bli ännu bättre! Härligt!

    KRAMAR!! Anna

  5. Jag glömde säga det idag: snygga skor!! 😀
    Kram!!

  6. bortabrabloggen skriver:

    Jättefina! Skönt att du är på bättringsvägen!

Kommentera

