Männen i mitt liv

Jag kan inte rå för det. Ibland blir man bara så varm i hjärtat.

Den här bloggen är ett virrvarr av allt just nu. Det är så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud, så mycket nytt att ta in. Det är så roligt att få känna på allt detta som gör Silicon Valley så speciellt.

Men ibland får all business stå åt sidan när man hittar såna här bilder. Tagna framför brasan i julas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och när jag satt här och bloggade och låtsades få ett mail som gjorde att jag måste ha bilen imorgon. Makens min var helt obetalbar. Man kunde tro att världen gått under. Minst 😀

Han har jobbat hemma en dag och åkt tåg en dag. Det är hårt att ha en bil i Amerikat….

Nu sova.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Foto och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Männen i mitt liv

  1. Boel i Sydney skriver:

    Vilka mysiga bilder!!!

  2. Annika skriver:

    Finfina Bilder!!

  3. desiree skriver:

    Så fina bilder på dina favoritmän.

  4. Channal skriver:

    Vilka fina bilder! Det strålar nöjdsamhet o ro om dem båda! Haha lite kul att de har samma min också!
    Kram Anna

  5. Mia skriver:

    Det måste vara min förkylning som gör mig mjuk för jag blir nästan lite gråtmild av sånt här. När någon stannar upp och bara känner efter hur mycket fint man har omkring sig.

Kommentera

