These boots are made for walking….

Som en klappa-mig-själv-på-axlen-present övertalade maken mig att köpa ett par Lucchese boots. Ja, han fick övertala mig lite, jag är ju ändå smålänning 😉 Men jag är svag för boots och cowboysadlar, men köpa en sadel är kanske att ta i?

Men dessa boots kommer gå många mil. Vilket hantverk. De liksom bara formar sig efter foten. De kommer vara ständiga kompanjoner på mina upptäckarfärder. Gå på både upptrampade stigar och grå asfalt. Kanske till och med bryta någon ny mark?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAIMG_0217

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tack för era fina kommentarer! Jag är ganska trött nu så det får bli att krypa ner i sängen tidigt idag.

XX

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Shopping och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till These boots are made for walking….

  1. Channal skriver:

    Så snygga och jag älskar färgen!
    Du är FAB!!
    KRAM Anna

  2. desiree skriver:

    Snyggt! Jag älskar boots och Lucchese är ju bäst! Lycko dig. Ser riktigt snygga ut på dig. Du må tro att jag drägglade över alla boots när jag var i Nashville i september förra året. Little piece of boot heaven fick jag där.
    Kramis!

  3. Annika skriver:

    SKITSNYGGA, Christina!! Vilket bra val!! VISSTE fö att Desiree skulle gilla dem 🙂
    Jag tänkte på henne då jag såg dina bilder.
    ja, fem stjärnor av fem till dina stövlar. Mmmm….love them!!!
    Kram!!

  4. Anna skriver:

    Super snygga!!!! Och ,made for walking!!!
    Kram Anna

  5. SNYGGA!!! och det påminner mig om att jag pratat om (i ca 3 års tid) att jag borde köpa mig ett par boots. Ännu en sak på min när-jag-får-lön-inköpslista 🙂
    Kram!

  6. Gabriella skriver:

    Både snygga och sköna, kan ju inte bli bättre 😉

  7. Lotta skriver:

    My style helt o hållet!!! Love. Vill ha!

    Snygging.

    KRAM!

  8. bortabrabloggen skriver:

    Sjuukt snygga! Hoppas första jobbdagen gick fint! Kram

Kommentera

