Spännade saker på G

…. om det går vägen så ska jag berätta 😉

Hoppas ni har en bra vecka såhär långt, min gjorde en rivstart 🙂

Jag lever för kaffe just nu. Tror alltid att jag ska kunna sluta, jo tjena. Det är få saker som luktar så gott på morgonen som kaffe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tre dagar kvar till helg!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Spännade saker på G

  1. Håller tummarna att det går vägen =)

  2. Desiree skriver:

    Låter jättespännande och jag håller självklart tummarna för dig. Åh kaffe så underbart gott speciellt första koppen på morgonen. Skulle INTE kunna tänka mig ett liv utan kaffe.
    Kram!

  3. Annika skriver:

    Spännande värre!!! Håller alla tummar och hoppas att snart får höra vad det är!
    Kaffe doftar bättre än det smakar, säger den här tedrickaren som visserligen gillar kaffe.
    Kram!!!

  4. Channal skriver:

    Spännande fortsättning följer…

    KRAM Anna

  5. bortabrabloggen skriver:

    Spännande, ser fram emot att höra mer! =)

  6. Tack för tummarna och pepp!

  7. Love in LA skriver:

    Spännande! 🙂 Jag hoppas det går vägen!

Kommentera

