Happy birthday to me….

Firades lämpligt nog med att bli sjuk….

Har sovit nästan hela dagen. Trodde att en av mina värsta mardrömmar hade kommit på besök. Vinterkräkisen. Men det var nog falskt alarm, peppar, pappar ta i trä.

Firade nämligen min 30-års dag med denna. Det var ingen höjdare för att uttrycka det milt.

Åt till och med lite tårta ikväll.

Ja ja, efter 30 så har jag ändå slutat räkna😉

Klurar lite på en årskrönika, inspirerad av alla som dyker upp i bloggar. Tänk så mycket som har hänt på ett år. Märker att fotofrekvensen gått ner på andra halvan av året när jag började jobba. Inte så konstigt kanske.

Bjuder på två hyfsat färska bilder från Garrapata Beach, dit vi begav oss en tidig morgon i december för att nörda oss… (läs maken…)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

xx

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Foto och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Happy birthday to me….

  1. Anna skriver:

    Stort grattis på födelsedagen!!!! Hoppas bacilluskerna lämnar dig ifred!
    Underbara bilder du bjuder på! Anar jag en liten längtan ”hem” till sunny California?!
    Mysigt att träffa familj och vänner kan jag tänka mig men klimatet här hemma så här års är mindre lockande…!!
    Helg- skönt!!! Nu väntar 2 veckors ledighet. Imorgon lunch med vänner som för tillfället lämnat Skåne för London men är hemma över julen.
    Sköt om dig!
    Kram din bloggvän i södern!
    /Anna

    • Tack!!
      Ha ha, ja lite kanske😉
      Nej det här gråvädret är jag gaska trött på, svårt att bli av med jetlagen när man knappt kan skilja på natt och dag🙂

      Underbart med ledigheten!! När åker ni?
      KRAM!

      • Anna skriver:

        Hallå igen!
        Kanske skulle struntat i att ställa om tiden?!! Inte helt socialt kanske…!
        Jag har inhandlat 4 pockets varav 3 deckare till semestern. Tror inte jag törs Keppler dock, höjden av läskighet!!
        Vi sticker till Kastrup på tisdag och sedan morgonplan vidare onsdag.
        Hur länge blir du kvar i Sverige?
        Kram!

      • Ha ha, kanske skulle vara något, men som sagt inte så socialt🙂
        Kepler är läskiga, det är svårt att sova….
        Härligt! Snart bär det av! Jag flyger på fredag från Landvetter.
        Kram!

  2. Lotta skriver:

    Grattis finaste Christina på födelsedagen!! Typiskt att bli sjuk just nu, men förhoppningsvis känner du dig piggare snart.

    En årskrönika vore ju underbart! Tycker om att gå tilllbaka och titta på många av dina fina inlägg, både från Cali, era resor och så Sverige såklart. Jag är sugen på en roadtrip i sommar lite mer västerut….;)

    Stor bamsekram!!

    Lotta

    • Tack kära du!!
      Ja det är bättre idag, bara lite trötthet kvar.

      Vad bra att du tyckte att det var en bra idé🙂 Kul att du går tillbaka, det är ju det jag vill. Att man ska bli inspirerad till en lite roadtrip västerut🙂
      Kram!!!

  3. Channal skriver:

    Hipp Hipp Hurra! Hoppas du känner dig bättre! Skönt o gott att du kunde fira med tårta iallafall! 30år, en härlig ålder!

    GRATTISKRAM!! Anna

  4. desiree skriver:

    Stort grattis på födelsedagen Christina. Jag hoppas att du mår bättre idag. Sucks big time att vara sjuk på sin födelsedag. Helt rätt att sluta räkna efter 30. Det har jag också gjort. Dina bilder får mig att riktigt längta tillbaka till CA. Vi var där i mars i år och det känns redan så länge sedan. Krya på dig vännen.
    En stor grattis kram skickar jag dig.

Kommentera

