Inget turkost ikväll

Men väl en sväng till Anthro. Denna ljuvliga affär.

Bjöd maken på middag sedan för att han stått ut med mig där. Och det var himmelskt gott! Nog den bästa indiska jag ätit.

Vad har annars hänt? Det regnar. Vi började gymma igen efter semesteruppehållet. Puh!

Och så köpte vi 4 l vin att göra glögg på. ( vi ska på potluck på lördag).

Annars inget nytt under solen. Bäst att sova kanske.

Kram!

20121205-215552.jpg

20121205-215609.jpg

20121205-215624.jpg

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Inget turkost ikväll

  1. Annika skriver:

    Anthro är fin. Jag var också där igår. Köpte en klänning och en kofta.
    Love it.
    Antar att ni har lite mer somrigt att tillgå på Anthro än vad vi har just nu. Den där klänningen kan jag tex inte minnas att jag såg 🙂
    Den ser ut som en klänning som skulle passa dig.
    Lycka till med glöggandet!!
    Kram!!

  2. Desiree skriver:

    Anthro gillar jag också. Mysigt att ni kör lite julstämning med egen glögg och allt.
    Kram!

  3. Channal skriver:

    Anthro ska jag besöka när jag kommer till New York!
    KRAM Anna

  4. bortabrabloggen skriver:

    Ser smaskens ut! Gyma duktigt nu! =) Kram

  5. Lotta skriver:

    Bra deal 😉

    Anthro blir det nog imorgon, men jag hänger mest på Terrain nu. Dyke ner med näsan i mossa och sånt 😉

    Kul med potluck! Det har vi om någon vecka.

    KRAM!!

Kommentera

