Dagen då vi fann ett av jordens paradis

Det måste ju vara det.

Får det vara så här vackert.

Isla Mujeres.

Hit kommer jag återvända många gånger i bloggen. För jag kan inte låta bli.

Nu frossar alla bloggare i jul. Jag gör mitt bästa för att komma i julstämning. Lyssnar på julmusik, tänder alla ljus vi har och dricker glögg.

Men förlåt, det blir inga snöbilder här. Inget julpynt. Det blir mer turkost hav och parasoll. För jag kan inte låta bli.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Resor och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Dagen då vi fann ett av jordens paradis

  1. Annika skriver:

    Jomen det förstår jag! Ni har ju just varit i paradiset!! OCH det är klart att du ska visa LJUVLIGA bilder därifrån!!
    Alltså färgerna i det havet är helt OTROLIGA!!
    Man tror knappt det är sant.
    Det ser ut som om ni var ganska ensamma på den stranden. Härligt!!
    Kram!!

  2. Anna skriver:

    Hej där!
    Skön rubrik Christina! Minst lika sköna foton! jösses, vilket ställe! Hur lång flygning hade ni till Mexico från Cali? Visa du så många bilder du bara orkar för jag njuter av solen, värmen, färgerna och semesterkänslan de speglar!
    Kram Anna

  3. Channal skriver:

    UNDERBARA bilder! Så vackert! Skulle gärna fira jul där något år!
    KRAMAR Anna

  4. bortabrabloggen skriver:

    Ååååh… varför drömma om snö när man kan drömma turkost! Kram

  5. Ser fantastiskt ut! Speciellt nu när vädret i SF är lite så där…
    Kanske det är där vi ska fira jul nästa år…lockande tanke 🙂
    KRAM!

  6. Lotta skriver:

    Låt inte bli. Dränk oss i turkost vatten!

    Ljuvligt!

    Stor kram och så glad att jag hittat dig på Insta 😉

    Lotta

  7. Desiree skriver:

    Åh kan helt enkelt inte se mig mätt på dina vackra bilder. Det där kristall klara vattnet i turkost lockar något enormt. Ah om man kunde få hoppa i en stund där.
    Kram!

  8. Jagger skriver:

    Jag har mest läst bloggar genom googlereader på sistone och nu när jag kollade i min blogglista så insåg jag att jag ju inte har lagt in din blogg där… Trodde att jag hade gjort o att du bara inte hade skrivit nåt…
    isla Mujeres.. åh.. jag var dit för… 15 år sedan och det var gudomligt vackert!

  9. Anna Granström skriver:

    Ååååååååh, vill oxå!

  10. Ping: A different version of Isla Mujeres | My life in Silicon Valley

Kommentera

