Fredagkväll

…. och vi sitter med varsin Mac i knät och jobbar.

Sorgligt men sant.

Snart ska vi äta tre rätters middag. I form av tre små rester. Orka handla.

Imorgon ska jag vara uppe i San Francisco kl 8.30 för kurs i email marketing.

Fun times. (Förlåt alla föräldrar som vill köra Skype).

På söndag ska jag sova. ( Och plugga).

Ha en skön helg!

Såhär känner jag inför att behöva gå upp snortidigt på en lördag.

 

 

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Livet. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Fredagkväll

  1. Lotta skriver:

    Bummer! Men det kommer bättre fredagar. Och semester snart 😉

    Ska man på tidig lördagskurs så ska det vara i SFO! Jag byter gärna 😉

    Kram!!

  2. desiree skriver:

    Gillar den tuffa pumpan som drägglar lite. Cool figur 🙂
    Det blir nog bättre fredagar framöver. Låter ändå som om du har mycket spännande som du håller på med och är inne i en väldigt produktiv och konstuktiv period. The pay off will come. Jag hoppas du får en trevlig helg även om den är intensiv. Själv sitter jag här och pluggar tyska. Måste fixa läxan till måndag.
    KRam!

  3. Fanny skriver:

    Vad hände med det softa livet i Cali? 😉 typiskt att man aldrig kan ha lagom mycket att göra, allt eller inget… Hoppas du får vila upp dig lite i helgen också!

  4. VardagsLiv skriver:

    Man behöver verkligen sina lediga helger! Förra helgen fick jag rycka in som barnvakt åt mina tre syskonbarn varav den minsta inte ens är tre år än, kan säga att denna helg varit mycket efterlängtad! Kämpa på, semester väntar som belöning runt hörnet. 🙂

  5. Channal skriver:

    Söndagsmorgonen här! Hoppas lördagen gick bra! Idag tänker inte jag gå upp ur sängen förrän klockan tio! Sedan fira Fars Dag!

    Skön lugn söndag till dig! KRAM Anna

  6. bortabrabloggen skriver:

    Hang in there! Håll fokus på slutmålet, klappa dig själv på axeln, skratta så mycket du kan och knalla vidare! Kram på dig

  7. Annika skriver:

    Precis, this too shall pass. It really will pass…
    Se slutmålet!
    Snart blir det lite roligare.
    Stora kramar!!!!

  8. S skriver:

    Kanske mindre kul att gå upp så tidigt på en lördag. Hoppas du får en skön, lugn helg snart så du kan ta det lugnt 🙂

  9. Channal skriver:

    Hej i solen!

    Här kommer en famn med bloggkärlek och en blogaward till dig från mig!

    Kram och ha en fin vecka! Anna

Kommentera

