En lada och så några pumpor

Ibland är det allt man behöver en solig söndag.

Låter bilderna tala för sig själv ikväll.

För idag blir dagens reflektion det som min mormor alltid sa:

Hur man än vänder sig så har man ändan bak.

Så känns det idag.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Utflykter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till En lada och så några pumpor

  1. Hej Christina!
    Vad härligt liv du fått! Jag bodde och var gift i Oregon under ett par år och det var en fantastisk miljö. Usa har allt och när jag ser dig prata om Portland (där min svärmor bodde) så längtar jag verkligen ”hem” igen. Nu är jag dock tillbaka och verksam i Sverige, men North West kommer alltid vara mitt andra hem!
    Njut och lev livet i detta fantastiska land. Se ALLT! Res!

    Kram Linnea Silversmed

  2. Desiree skriver:

    Åh vad de lyser vackert i höstsolen. Jag har letat och letat så efter pumpor här i år. Ett sista försök får det bli på Farmers Market på söder till helgen.
    Kram!

  3. Annika skriver:

    JO; så är det ju. Ändan är alltid bak.
    Jag hoppas iaf att det blir en helt OK dag för dig.
    SÅ mysigt det är med alla fina pumpor nu. Love them!!
    KRAM!!

  4. Channal skriver:

    Så många fina pumpor! Tack vare er amerikabloggar blir jag sugen på många pumpar här hemma!

    Fin onsdag till dig! Klok mormor!
    KRAM Anna

  5. Anna skriver:

    Härligt med alla färgglada pumpor Christina!
    Här har vi just sett på ”Berg flyttar in”. Hon hälsade på hos Dolph Lundgren i LA. Ha bodde tjusigt precis vid stranden. Lyxigt!
    Önskar dig en bra dag!
    Stor kram Anna

  6. bortabrabloggen skriver:

    Jo, visst är det så! Kram på dig

  7. Lotta skriver:

    Här här det pumpafest😉 Fina pumpor, söta du bland dem också. Lovely!!

    Kram fina du!

  8. annagranstrom skriver:

    Åh, solig söndag… Utflykt… Aah!

  9. Gabriella skriver:

    Åhhh, älskar alla pumpabilder🙂

  10. Ping: Nyårskrönika – del 2 | My life in Silicon Valley

Kommentera

