Galleri fredag – En kväll på Hollywood Blvd

Fredagens tema är kväll.

Jag fuskar lite med de första bilderna. För vi kommer inte besöka Hollywood Blvd mer här i bloggen och mamma måste få en bild också. Så jag tolkar om temat, fast bara lite.

Och så var det så häftiga skuggor på det här legendariska hotellet där alla kändisar bott:

Det är här man kan se alla stjärnor och handavtryck och fotavtryck och gud vet allt:

Den här är för dig mamma:

Så till kvällen då. Vi startade med en middag på Hardrock Café som vi gillar att besöka även om det är väldans turistigt kanske och alla har T-shirten (även vi), men de spelar så bra musik för två rockers som oss😀

Några kvällsbilder från gatan:

Man kan ta ett foto med sin favoritkaraktär överallt på gatan.

Cruisin’

Fullmåne över Hollywood Blvd.

Väl tillbaka på hotellet satt vi och njöt av resten av kvällen.

Japp. Det var kväll det. Nästa vecka; Något som gör dig glad.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Galleri fredag – En kväll på Hollywood Blvd

  1. Karin skriver:

    Tack för en fin kväll på Hollywood boulevard!

  2. Channal skriver:

    Badang!! OMG Johnny Depp!! Vilka härliga bilder!! Like à LOT!! Njut av din fredag! KRAM Anna!

  3. Annika skriver:

    SNYGGT!!! OCH bra tolkning av temat. Assnygga bilder. Just nattbilder kan ju vara kämpiga att få snygga om man inte riggar stativ. Hard Rock, skiter i om det är en turistfälla. DE har sååååå goda hamburgare!! Jag gillar också det stället.
    KRAMAR!!!

  4. Desiree skriver:

    Coola bilder från Hollywood Blv. Me like🙂
    Sista bilden var snygg med ljusfasaden. Den gillade jag mycket liksom första bilden med skuggspelet på hotellets fasad. Kul att du fångade N bilen med de coola fälgarna.
    Have a great weekend.

  5. VardagsLiv skriver:

    Precis som på film!🙂 En härlig kväll i drömmarnas land!

  6. Lotta skriver:

    OMG – superläckert! Proffsbilder, och Mrs. Good looking ser fab ut!

    Ja, allt ser ut precis som på film😉

  7. Lotta skriver:

    Här trycks det på send lite för snabbt ser jag😉

    Kram kram kram!!

  8. bortabrabloggen skriver:

    Fina bilder! Men jag tyckte att LA/Hollywood var lite blaha när jag var där. Stort, rörigt och skrytigt. Trivs bättre uppe i norra Cali. Kram

  9. Fina bilder!! Har aldrig varit till LA, men dina bilder påminner mig om att jag en dag vill resa dit.

  10. Fourmum Anette skriver:

    Vilken kväll och vilka bilder!!🙂 Kram!

  11. Ping: Nyårskrönika – del 2 | My life in Silicon Valley

Kommentera

