Next stop, Portland!

Panikpackning pågår. Sista minuten som vanligt. Inte en sån där tjej som packar outfits i dagar innan…..

Av Portland förväntar jag mig, ja vad förväntar jag mig egentligen? Det är maken som så gärna vill dit så vi får se.

Jag har släppt alla reiseleiter-tendenser och vet inte riktigt vad vi ska hitta på.

Men Portland ska vara ett mecka för hipsters så vi lär väl se en och annan sådan, väldigt artsy och har USA:s största independent bookstore. Bara en sån sak, nu vet ni var ni hittar oss😉

Dessutom ingen sales tax!

Måndag är Columbus Day här så vi är lediga!

Om vi inte ses i helgen så får jag önska er en kanonhelg!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Resor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Next stop, Portland!

  1. Anna skriver:

    Trevlig helg i Portland Christina!
    Ser fram emot att höra hur det är där! Härligt med ledig måndag. Lucky you!!!
    Stor kram Anna

  2. VardagsLiv skriver:

    Kul med en resa!🙂

  3. desiree skriver:

    Åh vad kul att ni ska till Portland. Jag älskade där små road trips och utflykterna vi också gjorde så fort man fick chansen och det var långhelg. Spännande att se vad ni hittar på i Portland och vad ni får för intryck av staden. Ska bli kul att hänga med på ett hörn och få se alla dina bilder och höra mer om Portland då ni är tillbaka.
    Ha så kul!

  4. Boel i Sydney skriver:

    Hoppas du hade en finfin helg!

  5. Annika skriver:

    Där har jag varit. Gillade stan och dess omgivingar.
    Antar att du bildbombar oss framöver. Härligt.
    Skönt med ledigt idag!!!
    Kram!!

Kommentera

