Galleri fredag – Färgglad

Desiree tar över stafettpinnen i oktober och temat denna fredag är färgglad. Jag tror jag låter bilderna tala för sig själva. Finn det färgglada i varje bild 😉

Kasper:

Snart är det dags igen…. Halloween.

Ego. Rött hus.

Jag älskar färgglada väskor.

Hawaii. Say no more. Färgglatt så långt ögat når.

Och älskade Cali. Färgglatt på sitt eget sätt. Nästan alltid denna blåa, blåa himmel.

Tack för mig!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Galleri fredag – Färgglad

  1. Channal skriver:

    Vilka härliga bilder du bjuder på!! Din klänning är underbar!! Kasper… så SÖT!!
    Underbar helg till dig! KRAM Anna

  2. Karin skriver:

    Fina bilder från ett riktigt färgstarkt liv!

  3. Nilla skriver:

    Härligt härligt! 🙂 Ha en fin helg.

  4. Desiree skriver:

    Så många fina foton Christina. Hi hi Kasper är ju så söt på första bilden. Är det dina föräldrars hund? De orange poppies som är CA nationalblomma är ju så himla fina. Jag fotade några fina på en bergssluttning utanför SF i mars. Någon pumpa vill jag hitta så att jag kan karva till den och ha den ute på balkongen. Ha en skön helg.
    Kram!

    • Tack!!
      Ja det är mina föräldrars hund 🙂 Tog bilden till ett julkort, han var inte helt nöjd med att sitta still med den där lilla mössan på huvudet som bara blåste av hela tiden 🙂
      Jag älskar poppies, dom är underbara!
      Hoppas du hittar en fin pumpa att karva i 🙂 Ha en skön helg! Kram!

  5. Annika skriver:

    SÅÅÅÅ fint!! OCH den där Anthro-klänningen är så damn TOP-OF-THE-LINE på dig!!
    Skitsnygg är du i den!!
    Pumpor måste jag köpa innan den här helgen är slut!! KRAMAR!!

  6. VardagsLiv skriver:

    Sötaste vovven! 🙂 Önskar vi hade Halloween i Sverige också, så affärerna inte börjar med julen så tidigt (en del har redan börjat). Härligt att ha en sådan knallblå himmel – energidepåerna fylls upp bara man tittar på den. Hoppas ni får en toppenhelg! 🙂

  7. Annika skriver:

    Inte svårt att hitta färg i dina bilder! Underbara!

Kommentera

