Galleri fredag – höstkänsla (det är fortfarande fredag här)

Efter som fredagen här har några skälvande timmar kvar så hinner jag posta ett inlägg på rätt dag.

Blir fler bilder från bildarkivet, det är crazy days och kameran blir inte luftad mycket just nu.

Denna togs i Berkeley förra hösten:

Det är ju in sanningens namn inte speciellt höstlikt än även om vissa träd börjar släppa sina blad. Men det ska bli närmare 30 grader denna helg och över 30 i veckan, så höstkläderna får vänta ett tag till.

Några bilder från The Stanford Dish:

Även om dagarna är heta så är kvällarna kyliga. Allt är förstås relativt, vi satt på en uteservering hela kvällen….

Men maken knäppte några bilder på några nya höstkläder jag köpte förra helgen. Vilken lycka att gå på en shopping spree med ”egna” pengar! Jag har tjänat ihop dom!

Gick hem vid tre idag och somnade som en stock i två timmar när vi kom hem. Jag som skulle göra så mycket….. Men det förklarar min volym på håret 😉

Gick lite bananas på Banana Republic förra helgen…. (Skorna är Steve Madden på 60 % rea, love shopping in the US!!)

Happy weekend!

Just det, hela listan på vilka som är med hittar ni hos Annika!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Livet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Galleri fredag – höstkänsla (det är fortfarande fredag här)

  1. desiree skriver:

    Snygg höst outfit. Jättefin. Det är ofta så mycket smått som man tar för givet som att handla med egna pengar man tjänat tills man plötsligt befinner sig i en annan situation och då får upp ögoen för hur något sådant betyder så mycket. Jag hoppas det blir lite kyligare så att du snart får använda nya höstkläder. Gillar det stora trädet med sina bara och knotiga grenar. Vackra landskapsbilder.
    Ha en skön helg.

  2. VardagsLiv skriver:

    För att ha dagar med 30° värme, så måste jag säga att du fick till ett inlägg med otroligt härlig höstkänsla ändå. 🙂 Och kavajen var ju supersnygg – gillar verkligen detaljen på armbågen!

  3. Fanny skriver:

    Vackra bilder och snygg outfit! 30 grader liter ju alldeles underbart

  4. Channal skriver:

    Åhhh dina skor är lovely!! Så fina!! Snygg kavaj också! Classy FAB är du!! Kul med shopping❤

    30 grader varmt är inte höst för mig! Här är det typ Max 8 grader 🙂

    Vackra bilder på trädet!

    KRAM Anna

  5. Annika skriver:

    DAMN vilka snygga boots. GILLAR!! Skitsnygga. Du är jättesnygg.
    Urfina trädbilder också.
    30 grader vill du väl inte ha va? Det kan ju bli runt 18 så du kan njuta av dina höstkläder. Själv ser jag fram emot 8 grader, sol och sådant…HAHA!!
    Ha en fin helg!!
    Kram!!

  6. Anna skriver:

    Looking good! Just hemkommen från Mallorca och med en beskrivlig längtan dit på nytt mäter jag alla utgifter i flygbiljetter. Galet, jag vet men sån är jag. Så det lär bli lite shopping närmsta veckorna och desto mer pengasparande för kommande resor. Ja, tills shoppinglusten infinner sig igen:-)
    Underbara, vackra landskapsbilder du bjuder på! Vackra omgivingar ni lever i! Jag sitter just och kikar igenom Mallorca fotona och undrar hur galet vacker en ö kan bli. Så mailar jag med en vän som kom hem från Kreta igår och utbyter resupplevelser. Jag skrev nyss att en del av mitt hjärta är kvar på Mallorca och så är det nog. Men om man skulle trivas att bo där jämnt? Inte vet jag. Semestra där är iaf himmelriket för mig.
    Önskar dig en kommande bra vecka! Jag bävar för att komma tillbaka till jobbet. Too much to do helt enkelt.
    Stor kram Anna

  7. bortabrabloggen skriver:

    Snygg outfit och vackra bilder! Kram

  8. Du är snygg som alltid!! Tack för idag.
    Hoppas din nördiga hubby var nöjd med dagen 😉 Kram!

Kommentera

