To get more than you bargained for

Rivstart på veckan blev visst bara förnamnet.

Och den där hårda huden jag efterlyste i ett tidigare inlägg har inte riktigt infunnit sig än.

Men jag vet ändå vem jag är och vad jag tycker är OK.

Detta är inget jag kan blogga om men det påverkar allt just nu.

Så jag tar några dagars paus och sover på saken.

Vi ses snart här igen!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till To get more than you bargained for

  1. Fanny skriver:

    Hoppas det snart känns bättre igen och att du orkar stå på dig! Kram

  2. Fourmum Anette skriver:

    Ta ingen skit!! Skickar styrke kramar!! Go girl!!

  3. Annika skriver:

    Heja dig!! HEJA!! Säger som Fourmom, ta INGEN SKIT!!!
    Stora, starka kramar från mig!!

  4. Lotta skriver:

    I know…been there! Remember…it’s nothing personal, only business.

    Hang in there!

    KRAMAR!!!

  5. Channal skriver:

    StyrkeKRAM!!
    Anna

  6. Desiree skriver:

    Låter tufft. Skickar också en varm kram för det låter som du kan behöva just nu. Stå på dig som sagt.
    Kram!

  7. VardagsLiv skriver:

    Bra att du är trygg i dig själv och vet dina gränser, hoppas det löser sig till det bästa för dig!

  8. bortabrabloggen skriver:

    En klok tjej som du kommer säkerligen att komma starkare ur det du nu går igenom. Skickar lite styrka och pepp på vägen! Kram

  9. Anna skriver:

    Hej Christina!
    Jag håller på dig! Ibland kan jag tycka att det är svårt att direkt avgöra vad som är ok och lagom etc. Den spontana känslan kan stundtals slira när man är trött, stressad eller på okänd mark. Det där sunda förnuftet man annars har kan liksom svaja, iaf för stunden. Kanske inte är fallet för dig, du vet vad du är värd och vad som passar dig. Stå på dig och kom ihåg att jorden aldrig står och faller med ett jobb.
    Stor kram Anna

Kommentera

