Ingenjören som blev eventkoordinator

…. med mera, en allt i allo i marknadsföringsrelaterade saker.

Ibland måste man ju bara skratta åt livet och vilka vändningar det tar.

Jag som inte ens kunde planera mitt eget bröllop har nu tusen saker att hålla reda på, event att koordinera och detaljerade excelark. Hade någon sagt detta för ett år sedan hade jag skratta åt dom 😀

Eventplanering är kanske inget jag vill ägna resten av mitt liv åt, men det har sin charm och är otroligt lärorikt och ibland får man förmånen jobba en kväll på ställen som detta. Kan inte visa några bilder från själva eventet men här är några från den fantastiska vingården vi höll till på. Det var en perfekt kväll, klar och varm, man kunde se ända till San Francisco.

Fotografen fick vara med på en bild också.

Parasollen fälldes ihop.

Och så gick solen ned över Bay Area.

 

 

 

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Livet och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Ingenjören som blev eventkoordinator

  1. Haha, åjo… Nog ”planerade” du ditt bröllop, om inte att så var du duktig på att målstyra 😉 Roligt att få vara med på event. Och med den utsikten!!! Ha en bra dag! Kramisar

  2. Fourmum Anette skriver:

    Vackra bilder!! Vilken utsikt!! Det är roligt att göra andra saker, även om man inser att man inte vill göra det för ”alltid”, kul att utmana sig själv 🙂 Kram!

  3. Annika skriver:

    Mmmmmmm…vilka Bilder!
    OCH vilken snygg plåtis!
    Event kan jag tro är stora, svåra saker att planera. OCH jag förstår att du inte vill syssla med events för evigt, men du ror det i land. Heja dig!!
    Kram!

  4. desiree skriver:

    Wow, vilken utsikt från den där terrassen! Helt fantastiskt vackert. Vad kul att du får jobba med eventplanering. Det tycker jag låter kul även om jag antar att det är många bollar att hålla i luften. Ja man många gånger förundrar över vilka vändningar livet tar men just sådana här lite oväntade vändningar är ofta de mest givande. Det öppnar upp helt nya dörrar och ger en erfarenheter som är otroligt givande och nyttiga. Det breddar ditt CV och öppnar upp för många nya möjligheter.
    Väldigt fint foto på dig också.
    Kram!

  5. Anna skriver:

    Vilket ställe Christina!
    Spännande att tänja sina gränser och hitta nya talanger hos sig själv! Låter som ett spännande jobb! Själv har jag tillbringat dagen på utbildning i Eslöv av alla ställen. Slogs av den vackra naturen mellan Lund och Eslöv. Ändlösa slätter. Nästan så jag väntade att en bisonoxe skulle dyka upp, präriekänsla helt enkelt!
    Önskar dig en fin torsdag!
    Stor kram Anna

  6. Lotta skriver:

    Eventet in my dreams!!

    To die for. Jag skulle betala för att vara med 😉
    Det här är ju ställen man ser på film. Måste vara oemotståndligt för alla!

    Jag byter gärna 😉

    Bilderna är fab!!

    Kramar
    Lotta

  7. Ping: Nyårskrönika – del 2 | My life in Silicon Valley

Kommentera

