Mycket snack och lite verkstad…

Lite pinsamt att energiskt annonsera att jag är tillbaka för att nästa dag jobba lång dag, tvätta 4 maskiner tvätt när man kommer hem och så är man inte så kavat längre….

Alla de där bilderna jag lovade kommer inte ikväll.

Men kan ju bjuda på den enda som togs på oss två på denna resa. Är så när två fotonördar är på semester, alltid någon som tar en bild på den andre eller något annat. Men här fick vi en fråga om vi inte ville ha en bild på oss 🙂

Imorgon är en annan dag….. då ska jag säga hej inne hos er också.

Natti!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Livet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Mycket snack och lite verkstad…

  1. Annika skriver:

    It’s OKE, babe!!
    Jag vet ju att det tar tid att kreera fotobomber! Ser fram emot din sedan! KUL att ni bägge är nördiga fotogalningar. Här hos mig är det bara jag som springer med kam’ran!
    Kram!

  2. desiree skriver:

    Jättefin bild på er två tillsammans. Det är väldigt sällan jag och C hamnar på bild tillsammans. Det är oftast jag som fotar mest så det blir fler bilder på C. Kör bilderna när du hinner. Känn ingen stress. Låter som du har fullt upp med både jobb och hushåll just nu.
    Jobba lungt och ha en bra dag.

  3. Lotta skriver:

    You guys look lovely ❤

    Ingen av oss hamnar på bild numera 😉

    Precis, kör bilderna när du hinner. Känn ingen stress som Desiree skriver.

    Vi finns kvar!

    Kramar!!

  4. bortabrabloggen skriver:

    Ingen fara, vi är så tålmodiga så! Kram

  5. Anna skriver:

    Hej bästa Christina!
    Vilken härlig bild på er två! Den andas sunshine, holiday and love in the air!!!!
    Kramar Anna

Kommentera

