I’m back!!!

Spännande att se om jag har några läsare kvar. En vecka är lång tid i bloggvärlden.

Efter en galen jobbperiod så drog vi alltså till LA i torsdags kväll. Räkna med fotoinlägg framöver. LA är en dröm för en fotointresserad. Och en liten flickas dröm som gick i uppfyllelse. Som att kastas in i Baywatch, Beverly Hills 90210 och Pretty Woman i ett härligt virrvarr. Och ja, vi fick blodad tand, vi kommer snart tillbaka.

Hur kan man inte älska surfer dudes som cyklar med brädan under armen ner till Venice Beach, fantastiska museum och människor med sol i sinnet.

Nu är vi tillbaka i verkligheten, jobb väntar imorgon. Förhoppningsvis inte fullt lika intensivt men vem vet?

LA Style

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i En liten flickas dröm, Resor, Utflykter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till I’m back!!!

  1. Jagger skriver:

    Oh.. L.A. är en dröm även för mig, men jag är lite längre bort.. (och har nog inga läsare kvar efter en bloggfattig sommar, haha…)

  2. Fourmum Anette skriver:

    Klart jag är kvar 😉

  3. Lotta skriver:

    Welcome back!!

    LA är läckert, men inte trafiken! Har varit där flera ggr och har alltid njutit av solen & stränderna 🙂

    Kan tänka mig att det är ett paradis för fotografering! Ska bli kul att se dina bilder.

    Kram!!

  4. Annika skriver:

    HAHA, jag lovar, man kan ta ganska långa breaks i bloggvärlden och ha läsare kvar. SKÖNT att veta!! Välkommen tillbaka!!
    I LA har jag aldrig varit så det ska bli jättekul med bildbomber därifrån! KAN tro att det är en fotografs dröm att plåta där!!
    LA har aldrig lockat mig, men jag kanske ändrar mig NU då jag får se en massa bilder därifrån.
    Kramar!!

  5. bortabrabloggen skriver:

    Välkommen tillbaka! Klart du har läsare kvar 🙂 Kram

  6. Välkommen hem! Kul att ni blev så förälskade i staden (vi blev det inte…). Ska bli kul att se dina LA bilder. Kanske du övertygar oss Atlas tillbaka dit 🙂 Ha en fin vecka vännen! KRAM.

  7. desiree skriver:

    Härligt! Vad kul med en tripp till LA. Ser fram emot många fina bilder. Hoppas att nya jobb veckan blir lite mindre intensiv.
    Kram!

  8. Anna skriver:

    Klart vi är kvar Christina!!!! Ska bli jätte spännande att se dina LA foton! Super snyggt foto på dig, håret är alldeles gorgeous!!!!
    Ha en toppen kväll!
    Kram Anna

  9. Boel i Sydney skriver:

    Ah vad harligt, dit vill jag ocksa! (Och vilken snygg outfit! 🙂

Kommentera

