Las Vegas by night

Ikväll tar vi oss tillbaka till neonljus och galenskaper. Några till bilder från Vegas kan väl inte skada?

Eller var det i Paris vi var?

Hotellens entréer går inte obemärkt förbi:

Kanalerna vid The Venetian:

Chanels skyltfönster med Georgio Armani spegling:

Och en av de bästa sakerna i Vegas, fontänshowen vid Bellagio. Jag blev helt till mig när dom matchade fontänen till musiken från min favoritmusikal Chicago. Kan inte lägga upp filmen här tyvärr.

Kan man inte få nog av Vegas så kan man läsa mer om Elvisbröllop, snaphsots, amerikansk charter på steroider, Ceasar’s Palace och Bellagio samt Las Vegas B&W.

Nu blir det bok och säng igen. Det är galna dagar just nu!

 

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Resor och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Las Vegas by night

  1. Lotta skriver:

    Jag behöver lite Las Vegas nu!! Tack för more is more😉

    Det är galna dagar nu. Ibland ska det vara det!!

    Vi gör en Las Vegas – det ska bli mitt nya måtto!

    KRAM och sov gott

  2. Desiree skriver:

    Tycket mycket om kortet som du tagit på kanalerna vid The Venetian. Väldigt läckert med ljuset du fångat där. Minns också hur mycket jag tyckte om fontän showen vid Bellagio. Den imponerade mycket.
    Sov så gott så att du orkar med ännu en fartfylld och händelserik dag.
    Kram!

  3. Annika skriver:

    Vegas är BALLT!! Verkligen en lekplats för vuxna. Jag var där för tio år sen. Jag skulle gärna åka dit igen!
    Vi bodde på Ceasars Palace, åt middagar på en massa olika ställen. Wow, vilket ställe!!!
    More is more är verkligen Vegas melodi, och det är det som gör det så ballt
    KRAM!!

  4. Anna skriver:

    Hej igen!
    Vad läser du just nu? Jag ska börja på ny bok imorgon. Nyss läst ut jätte bra och intressant sydafrikansk bok. Las Vegas, what a place!! Verkligen Paris över ena fotot!!!
    Nu ska jag klappa sällskapssjuk golden retriever i öronen!!
    Må så gott Christina!
    Kramar Anna

  5. bortabrabloggen skriver:

    Älskar Vegas! Boddepå Flamingo sist vi var där, mkt nice!

Kommentera

