A piece of Las Vegas on grainy B&W film

Fast inte på riktigt. Det är maken som står för filmfotograferandet i denna familjen.

Men jag provade min nya kameras ”art filter”, blev ett intressant resultat. Ska experimentera mer med det här tror jag, funkar bra för ögonblicksbilder på kvällen. Om jag var modigare skulle jag prova mer street photography.

Vårt besök på fantastiska Circo:

På väg genom Bellagio:

Är egentligen alldeles för trött för att blogga ikväll. Det är långa dagar. Och min hud är lite för tunn. Måste jobba på att inte ta åt mig.

Tack så hemskt mycket för era synpunkter på klänningarna i förra inlägget! Vilka fantastiska smakråd jag har!

Kram!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Livet och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till A piece of Las Vegas on grainy B&W film

  1. Lotta skriver:

    Snyggt det blev! I like when you do artsy😉

    Förstår om du är trött och att det säkert är mycket nytt, annan stil och kultur. Jag har varit där…hang in there, du kommer knäcka koden och ta dem med storm!

    Kram!

  2. Tänker på dig och skickar många styrkekramar! Men betyder dit här att våra kaffedejter på dagtid är över!? Stå på kära du – du gör helt säkert ett bra jobb! Kram!
    Ps. Jag älskar b&w photon.

  3. bortabrabloggen skriver:

    Coola bilder! Stå på dig med jobbet! Kram

  4. Ping: Las Vegas by night | My life in Silicon Valley

Kommentera

