På klänningsfronten

…. fyra nya.

Jag har någon sorts ålderskris nu. Fick för mig att jag skulle klä mig lite respektabelt ibland. Överge shortsen.

Men nu känns det som att jag ”overdid it”. Så vilka/vilken ska jag behålla?

Från vänster högst upp: Numero 1 – Calvin Klein, Numero 2- Ann Taylor, Numero 3- Ralph Lauren, Numero 4 -Ann Taylor?

Mvh

Ålderskrisande bloggerska i Silicon Valley som har tappat stilen.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Shopping och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till På klänningsfronten

  1. desiree skriver:

    Jättekul med nya snygga klänningar. De var himla fina alla fyra på dig men om du ska sortera bort några så röstar jag på att du behåller följande:Numero 1 – Calvin Klein, Numero 2- Ann Taylor. Då får du en svart en och en blå kvar. Gillade twisten uppe vid axelpartiet på Ann Taylor klänningen. Den svarta väldigt enkla Calvin Klein var otroligt snygg på dig och kan väldigt enkelt varieras med lite olika scarfs, cardigans eller bara olika skor och väskor. Inte ska du ha ålderskris. Du är ju värsta piglan 🙂
    Kraaam!

  2. Boel i Sydney skriver:

    Jattesnygga alla fyra! Om du maste valja tycker jag den forsta och den andra.

  3. Anna skriver:

    Hallå där! Instämmer i ovan, du är en superpingla. Ingen tvekan om det!
    Jag skulle absolut behålla ettan och tvåan- jösses så snygga och du kan verkligen bära upp dem! Fyran går bort för mig, trean gillar jag också men är det två som gäller så nr 1 och 2!
    Ha en toppen dag!
    Kramar Anna

    • Anna skriver:

      Hej igen!
      Såg just din kommentar på mitt inlägg från Haväng. Vi ordnar välkomstkommitté till Skåneland den dagen det är dags:-)
      Kram igen

  4. Anna skriver:

    Behold alle! Du ser fantastisk ut!!

  5. Vackra kvinna! Behålla alla. Men måste jag välja så är mina favoriter de bägge översta. Nästan så att jag är glad att det är sjuksköterskejobb jag ska söka. Hade aldrig kunnat matcha din stil. Länge leve träningskläder och sjuksköterskeuniformer 😉 KRAM!

  6. Lotta skriver:

    Gillar alla!!!

    Men mina favvisar är #1 och #3 – Calvin och Raffe 😉

    Ursnygga på dig!!!

    Kram

  7. Din kropp är ursnygg och perfekt för klänningar! Röstar ändå helt klart för ettan och tvåan, skitsnygga. Behålla båda de två!

  8. bortabrabloggen skriver:

    Snygga alla 4, men jag tycker du är snyggast i 1 och 3! Kram

  9. Wow!! Vilken fin respons!! Tack för alla fina ord och er input, den uppskattas!! Ni är bäst ❤

Kommentera

