Ålaskinnet och grekiska prinsessan

Nej, det här är inte mina vuxen/businesskläder.

Det här är Vegas, baby!-kläder. Ikväll flyger vi till Las Vegas för att gå på Elvis-bröllop på lördag. Att säga att jag är ganska förväntansfull är ingen underdrift. Jag undrar om jag kommer älska eller hata det? Är det lika extremt som jag tänker mig och som min vän K har gjort sitt bästa för att måla upp. Vi ska bo på klassiska Caesars Palace.

Så jag fyndade lite på outlet i Napa, lyckades övertala maken att vi skulle åka in och titta lite snabbt när vi åkte hem från vintrippen, he he. Jag är lurig…..

Jag hittade Max Studio som jag aldrig handlat i förr och jag var i himlen. Maken väntade tappert i bilen. Jag hade kunnat köpa hela affären men nöjde mig med tre klänningar. På 70 % rea naturligtvis.

Och var annars kan man ha tajt och kort, kort om inte i Vegas? Och flätorna på de två andra klänningarna får mig att leka grekisk prinsessa även om de kanske hade vita långa klänningar.

Tyckte jag behövde lite kul halsband också, så jag tittade förbi Anthropologie i helgen och hittade både halsband och örhängen.

När vi var på outleten gick jag förbi Coach också. De hade en väldigt frestande rabatt där, fastän maken inte riktigt förstod varför jag behövde två necessärer. Som tur var förstod butiksbiträdet precis, en att ha varje dag och en när man reser. Så nu reser jag lite mer i stil och organiserat.

Det var väl nog med ytligheter för idag. Just ja, jag har klippt mig också idag 🙂 Jag ska ju ändå träffa Elvis.

Får se om det blir någon uppdatering från Vegas, för ni vet ju vad det heter:

What happens in Vegas, stays in Vegas 😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Shopping och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Ålaskinnet och grekiska prinsessan

  1. desiree skriver:

    Det där låter som ni har en väldigt kul helg framför er. Jag tror bröllopet kommer bli riktigt roligt. Vegas är en cool stad, iallafall som besökare. Häftigt att få gå på ett äkta Elvis bröllop 🙂
    Lova att du tar mycket kort för detta vill jag både se och höra hur det gick till. Jättefina klänningar. Den tajta blå var hur snygg som helst på dig. Två necessärer har jag också. Precis som du säger så behöver man en lite mindre att resa med ibland som man inte ständigt behöver packa och packa upp. Ha det nu riktigt kul i Vegas o lova berätta om detta bröllop.
    Kram!

  2. Lotta skriver:

    Hej snygging!! Du blir läckrast i Vegas!

    Har alltid velat åka dit. Njut lite av allting åt mig 😉

    Have fun!! 🙂

  3. Karin skriver:

    Så snygg du är i klänningarna och så skoj att åka till Vegas! Har kikat på alla foton från roadtrip här nu. Som jag längtar tillbaka till en härlig roadtrip längs västkusten. Måste måste komma tillbaka och göra det jag missade, vin och alla fantastiska vintagebutiker!!
    Tack för en himla trevlig blogg.
    Ha så skoj i Vegas!!
    /Karin

  4. bortabrabloggen skriver:

    Jag ÄLSKAR Vegas! =) vAR DÄR 3 ggr under mitt år i USA, och det var lika oligt varje gång… Ha så kul!

  5. annagranstrom skriver:

    Helt klart rätt klädsel för Vegas 😀 Snyggt!

    Jag tycker att Vegas är den skummaste staden i hela världen. Helt sjuk, faktiskt. Vi var där förra sommaren. Crazy. Kul att bo på Ceasars Palace! Vi struttade runt där men sov på Planet Hollywood towers, på våning 51 i en typ svit. Vi blev uppgraderade för att det lilla rummet vi bokat var fullt 😀

    ENJOY!

  6. Fourmum Anette skriver:

    Jättefina klänningar!! Ha det så kul i Vegas!! Kram

  7. Anna skriver:

    Hallå där! Super snygga klänningar på dig!!! Så galet och spännande med ett bröllop i Vegas! Ska bli kul att höra vad du tycker! Vi har tillbringat helgen på landet i Östergötland. Super mysigt och allt annat än Las Vegas!!! Hihi!!!
    Stor kram Anna

  8. Gabriella skriver:

    Åhh vad avundsjuk jag blir 🙂 Vill oxå till Vegas och gå på Elvis bröllop 🙂 har aldrig varit där … Jättefina klänningar! Ha så skoj!

Kommentera

