Reklam i Silicon Valleyt

”Det går bra nu” som en kär vän brukar säga.

Första gången jag har fått reklam om en privat jetplanservice.

Det står att innan jag förnyar mitt nuvarande program så ska jag kontakta dom för min nästa resa.

Eftersom mitt nuvarande program är den billigaste ekonomistolen jag kan hitta så tror jag inte riktigt dom kan matcha det…..

Väntar på att maken ska komma hem nu. Har en chilli som står och puttrar i crockpoten. Möttes av en gudomlig doft när jag slog upp ytterdörren för en stund sedan.

Undrar dock om jag var lite för generös med jalapenjon, mina händer har svidit ända sedan jag hackade dom i förmiddags. Lyckades såklart med konststycket att klia mig i ögat också. Inte skönt, säger bara det.

Annars har jag idag ägnat mig åt ytliga saker som att uppdatera garderoben, tänkte att jag kanske skulle bli lite mer business och mindre ”jag är på semester”. Får se hur det går….

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Christina funderar. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Reklam i Silicon Valleyt

  1. Lotta skriver:

    Snygg crockpot. Och hela ert kök ser ju pickobello ut! Inte en prick😉

    Min garderob har vuxit från att jag fick plats med allt till att jag nu har någon konstig variant där några grejer hänger på dörren. Jag borde rotera och flytta.

    I vårt kontorshus är det tre våningar. Våning ett och två är advokatkontor. När jag klev in i hissen sa mannen…”och du ska till våning 3?”😉

    Funderade lite på om jag behöver bygga ut garderoben ytterliggare.

    Kram!

    • Ha ha, du ser ju inte så mycket av det😉
      När jag lagar mat ser det ut som att tredje världskriget brutit ut ;-D

      Jag tror du ser helt smashing ut och att din garderob passar dig perfekt! Man behöver ju inte klä sig som en advokat när man inte är en😉
      Kram!!

  2. Boel i Sydney skriver:

    Ja tank att ha rad o flyga privatjet, det hade varit nagot det!

    Hoppas chillin blev bra, gott later det iaf🙂

  3. Gabriella skriver:

    ahhh måste slå till på en crockpot … känns så praktiskt! Blir maten god i den ? Följer du de typiska recepten som följer med ??🙂

    … det e klart du ska unna dig privatplan service😉

    • Gör det!
      Den är kanon! Jättepraktisk, maten lagar sig själv🙂 och ja det blir gott!!
      Jag googlar mest recept och fick precis en bok med massa recept av samma kompis jag fick crockpoten ifrån🙂
      He he, tack för ditt stöd🙂

  4. Desiree skriver:

    Åh vad skönt det hade varit om man hade haft en private jet. Fast å andra sidan hade det känts hur lyxigt som helst om jag bara hade kunnat få möjligheten att flyga buisness class så att man hade kunnat sträcka ut sig och sova och inte alltid få kramp som i monkey class som man alltid åker. Aj då vad gäller chili i ögat. Det svider ordentligt. Hoppas det gick över relativt snabbt och känns bättre nu.
    Kram!

    • Ja eller hur🙂
      Har flugit Business en gång, då vi flyttade över hit men då uppgraderade vi på makens poäng, det var så fantastiskt att jag aldrig ville flyga igen🙂
      Det gick över men när jag tvättade bort sminket på kvällen så var jag där igen och så sved det igen fast inte lika mycket denna gång😉
      Kram!

Kommentera

