Fredag den 13:e

Började dagen med power walk i Atherton.

Villor stora som små slott. Endast trädgårdsmästarna syns till med sina lövblåsare.

Jag sjunger med till ”Girls just wanna have fun” på iPoden.

Bränner mig senare på strykjärnet. Långt rött märke.

Lunch i Redwood City. Läser Game of Thrones i solen på torget.

Förbereder mig inför dagens happening.

Förhoppningsvis går det vägen och då får ni veta mer. För era tummar hjälpte! Tack för dom!

Ikväll har vi firat lite med middag på italiensk restaurang.

Även om det inte blir något så är det skönt att ha hört någon säga ”du har ett bra CV”. Att ha tagit första steget. Att ha blivit lite peppad.

Jag hoppas att den här fredagen den 13:e var en turdag. (minus det stora brännmärket på armen).

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Livet. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Fredag den 13:e

  1. annagranstrom skriver:

    Potentiellt jobb på gång?! Önskar dig lycka till! Och aj för att bränna sig på strykjärnet 😦

    //Fd Duktiga Tjejen

  2. Lotta skriver:

    Klart det är en turdag! Hejar alltid på dig!!

    Strykjärn…yikes. Kan göra ont det där.

    Njut dagen, jag ligger ju några timmar före 😉 Ska ta en promis nu

    Kram!!

  3. desiree skriver:

    Kul med CV:t och jag fortsätter att hålla tummarna för att det ska leda vidare till något spännande. Aj låter inget vidare med strykjärnet med resten av dagen lät skön.
    Kram!

  4. Love in LA skriver:

    Håller alla tummar och tår!:)
    Kram!

  5. Fourmum skriver:

    Grattis!! Bra jobbat 🙂 *ogilla* på brännskadan! Kram!

Kommentera

