Skallebang

…. och uselt humör.

Har haft migrän hela dagen.

Och så livskrisar jag. Vad ska jag egentligen göra med mitt liv? Självförtroendet nere i botten.

Så jag återkommer imorgon med ett nytt inlägg från helgens roadtrip.

En bild blir det ändå, från Lake Sonoma.

God natt!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Livet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Skallebang

  1. desiree skriver:

    Aj då krya på dig och hoppas du känner dig mycket bättre imorgon. Njuter av din fina bild över Lake Sonoma så länge.
    Kram!

  2. Lotta skriver:

    Fina du!

    Hoppas du mår bättre snart. Tufft med migrän! Dippar händer. Glöm inte…allt är möjligt. Du är i high- tech heaven. Not a bad start 😉

    Kram!!

  3. annagranstrom skriver:

    Oh så fint vid Lake Sonoma! Hoppas krisen lägger sig…

    //Fd Duktiga Tjejen som bytt blogg.

  4. Anna skriver:

    Hej Christina!
    Fy för dipp och fy tusan för migrän.
    Ska jag komma förbi dig med en picknickkorg med scones, brie och hallonsaft ?! Så kan vi dagdrömma om livet och blicka framåt!!! Och bota den där usla migränen.
    Hade jag bott närmare hade erbjudandet varit äkta! Den dag ni blir skåningar, då så……!!!
    Fniss! Nej då, jag jobbar inte åt skånska turistbyrån! Men ni skulle säkert trivas och mannen min är ju en ex Siliconvalley kille och han trivs här!!!!

    Stor kram på dig!
    /Anna

    • Ja det vore något! Jättegärna! Låter helt underbart!
      Ha ha, ja jag tror vi skulle trivas bra, nära till Köpenhamns flygplats också 😉
      Kanske skulle våra män kunna dra historier som börjar med ”när jag bodde i Silicon Valley” ha ha 😀
      Kram!

      • Anna skriver:

        Hi, hi!!. Ja det vore något!
        Maken körde ofta ut till vingårdarna på helgerna. En och annan ”äkta” burritos blev det visst också på mexställe. Mums! Det verkar dock som att man fick jobba väldigt långa dagar också. Gäller det mannen din också?
        Jag sitter och surfar på hotell i Köpenhamn. Tänkte ta oss en minivisit under semestern.
        Kram

      • Ha ha, ja på makens jobb är det Burrito-friday varje fredag då de letar upp något nytt, äkta Mexhak 🙂
        Det går lite upp och ner, denna veck har han jobbat 11 timmarsdagar.
        Mysigt med en liten minivisit till Köpenhamn!
        Kram!

  5. Anette fourmum skriver:

    Jag tror man behöver de där deppdagarna, de där dagarna när man funderar över meningen med livet. För tänk om alla dagar var soliga och allt bara flöt på.. Hur skulle vi då kunna njuta och inse hur bra vi har det? Stoor kram!

Kommentera

