Anniversary dinner

…. på Francis Coppola Winery.

Den 5:e juni hade vi ett stort hav mellan oss. Ikväll tog vi igen det.

Jag testar min nya kamera och objektiv i helgen. Är än så länge grymt nöjd med den.

Fullträff direkt.

Bästa bilden jag tagit på maken.

Bilderna är JPEG, direkt ur kameran utan någon postprocessning, bara nedminskning till webformat.

Annars har vi det bra, provar vin. äter gott och ligger vid poolen.

Tack för era fina kommentarer! Ska svara när jag kommer hem och läsa ikapp hos er!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Utflykter och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Anniversary dinner

  1. desiree skriver:

    Håller med om att kameran tar jättefina bilder. Fin skärpa och ljus i bilderna. Nyfiken, vad är det för kamera du köpt? Grattis till er på er dag. Gillar din kjol, jättefin.
    Kram!

  2. Fourmum skriver:

    Snygga bilder!! Vad blev det för kamera? Kram!

  3. Lotta skriver:

    Suverän bild!!

    Jag har uppgraderat från iPhone nu🙂
    Ingen SLR – vill lära mig och se att jag trivs med en större kamera. Jag kan ju ingenting om ISO/bländartal — men det är roligt!!

    Berätta mer om din!

    Kram

  4. Vilka snyggingar. Bægge två!! Vad mysigt ni verkar ha det.
    Jag sitter i ett mørkt rum på jobbet dær pasienterna før en gång skull sover😉
    Njut den lediga tiden tillsammans!! Kram.

  5. bortabrabloggen skriver:

    Snygga bilder, och vad härligt med tripp till Wine country! Jag bodde nära Sausalito när jag bodde utanför SF, så himla mysigt ställe…

  6. Anna skriver:

    Hej min vän!
    Hemma igen efter minisemester på ett oemotståndligt Gotland! Så vackert!!!
    Så kul att få besöka din blogg igen och se att du nu är tillbaka ”hemma” hos mannen din!
    Vilket foto du tog av din man! Vilket ljus, vilken skärpa!!!
    Sovdags här strax men ville kika in och säga hej!
    Stor kram Anna
    Ps. fick mail från SAS häromdagen att de nu börjar flyga direkt på San Fransisco från Köpenhamn! Spännande rutt!

    • Hej kära Anna!
      Vad härligt! Gotland är så vackert, var så länge sedan jag var där nu. Sa till maken häromdan att jag vill dit igen nu och njuta och fota!
      Tack!! Ja jag är väldigt nöjd! Ljuset var perfekt på honom där!
      Jag hörde också det häromdan, äntligen säger jag bara!! Har väntat länge på den rutten!!
      Stor kram!

  7. Krönikören skriver:

    Roligt att du är nöjd med nya kameran! Det kommer väl att spilla över på oss också?😉 Antar att ni har lite tid att ta igen nu.

    Någon gång får du förklara varför du tar vitt vin ”för huvudets skull”!

  8. Ping: Roadtrip genom wine country, del 2 | My life in Silicon Valley

  9. Ping: Francis Ford Coppola Winery | My life in Silicon Valley

Kommentera

