Jag botar jetlagen med en road trip

…… till wine country.

Vi tog en fikapaus i marinan i Sausalito pa vagen upp.

Ikvall har vi atit gott och njutit av lokalt vin. Jag valde vitt for huvudets skull 😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Utflykter. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag botar jetlagen med en road trip

  1. desiree skriver:

    Ser hur skönt och mysigt ut som helst.
    Kram!

  2. Lotta skriver:

    Vitt är alltid bra 😉

    En road trip är bäst mot jet lag, det håller jag med om!

    Hoppas få lite eastcoast wine country i morgon!

    Kram och happy Friday my dear!

  3. Love in LA skriver:

    Härliga äventyr!:) Ligger Wine Country i SF?

  4. Gabriella skriver:

    Haha, du har verkligen hittat rätt sätt att bota jetlag, you go girl 😉

Kommentera

