Sardinburken och svarta hålet

Jag kom fram i sardinburken till slut. Hade en man bakom mig som inte tyckte jag hade rätt att luta tillbaka stolen och vi hade lite krig där ett tag. Så jag passade på att fälla ner den lite när han var uppe och gick och han kontrade med att hålla på och slå och dra i mitt säte sen. Jag slutar aldrig att förvånas över vissa människor.

Hälsades välkommen till Amerikat av en grinig immigrationsman frågade om papper jag aldrig behövt förut. Suck.

Och så note to self. Lär dig packa lätt. Lämna stora, svarta hålet hemma. (Vår gigantiska, svarta Samsonite….). Tung som f-n och saker verkar försvinna där i. Har fått valkar i händerna av att släpa runt på den🙂

Nu har maken lagat flygande jakob till oss, mycket mumsigt.

Och jag är så galet trött.

Over and out.

Zzzzzz

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sardinburken och svarta hålet

  1. Desiree skriver:

    Välkommen hem till ditt andra hem på andra sidan Atlanten. Usch de där flygresorna är inte kul. Man önskar att man kunde köra en beam me over så att man slapp både flygresor och jetlag. Sov så gott nu och hoppas att jet lagen går över snabbt.
    Kram!

  2. Lotta skriver:

    Välkommen tillbaka!!!

    passagerare som man inte är i synk med har man ju varit med om😉 Inget vidare på långflygningar.

    Min värra har numera fyrhjulsdrift. Bästa investeringen. Tips🙂

    Ta hand om dig nu, jet lagen och skönt att vara hos din älskling igen!! Kram!

  3. bortabrabloggen skriver:

    Skönt att vara tillbaka kan jag tänka mig, men fy för såna resor… Kram

Kommentera

