Ikväll bär jag INTE den här

Sett på Karlsson. (Som Ullared fast sämre.)

Onepiece. Så inte min grej.

Annars så såg jag under min modespaning i Oskesahmn (Oskarshamn för icke smålänningar) många färgglada jeans, converse, jeansshorts och magkorta tröjor. Tydligen det som gäller i sommar.

Ja heja Sverige och så. Jag tittar med ett öga i alla fall😀

Ha en härlig helg!

(Provar ett nytt grepp idag och kör centrerad text, jag är så wild and crazy….)

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Ikväll bär jag INTE den här

  1. Anna skriver:

    Har du ingen sådan?! De är bra gräsliga!! jag kikar också med ett öga eller iaf ett halvt:-)
    Önskar dig en fin helg!
    Kram Anna
    PS. Ranchhelg i Montana, jag hänger också med!!!

  2. Ha ha, nej det har jag INTE. Kommer aldrig skaffa en heller🙂
    Önskar dig också en fin helg min vän och vad trevligt att du hänger med på ranchhelg!
    Kram!

  3. Lotta skriver:

    Ja…jag är med på ranchhelg😉

    Jag är så pinsam som inte ens vet att det är EM! Nu vet jag😉

    KRAM!!

  4. Love in LA skriver:

    Haha, den är så ful att jag ler!:)

  5. desiree skriver:

    Ha ha ingen sådan outfit ikväll? Nej jag skulle inte heller drömma om att sätta på mig en sådan.🙂

  6. bortabrabloggen skriver:

    Haha, modespaning i Oskarshamn måste vara rätt svårt du =) Mina hemtrakter i Kalmar är inte mycket bättre =) Älskade förra inlägget förresten! Kram

  7. Jag har en onepiece, men den stannar innanför hemmet. Jag förstår inte de som går ut på stan med dem:/

Kommentera

