En liljekonvalj

…. på skogspromenaden.

Leker lite med 50 mm objektivet.

Ikväll hejar vi på Sverige. Och funderar på varför planen egentligen är randig. Har inte tänkt på det förut. Behöver väl inte säga att fotboll inte är min favoritsport 😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Foto. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till En liljekonvalj

  1. Anna skriver:

    Men du visste att Zlatan var med i Ajax innan jag ens visste vem han var ;). Liljekonvalj är en favoritblomma, doftar alltid extra gott för att den brukar stå i massa andra skogsdofter :).

  2. Ha ha, sant 😀 Lite koll har jag kanske ändå 😉
    Ja den doftar underbart!

  3. Lotta skriver:

    Liljekonvalj! Så fint…saknar det här.

    Är det fotbollsmatch ikväll 😉

  4. Duktiga tjejen skriver:

    Älskar liljekonvaljer, älskar inte fotboll 😉

  5. Fourmum Anette skriver:

    Vackert! Jag kände mig utmanad och har också börjat fota med mitt 50mm objektiv 😉 Randig fotbollsplan?! Det har jag missat, men å andra sidan så är jag inte så fotbollsintresserad 😉 Kram

  6. Annika skriver:

    Vilken underbar Bild! 50 mm objektivet är det som gäller för mig också väääldigt ofta.
    Tycker så mkt om det.
    Fotboll—SÅ inte min grej heller!!
    Kram!

Kommentera

