Last minute shopping

Idag har jag njutit i fulla drag av vädret. Ätit lunch på ett av mina favoritcaféer och shoppat. Bidragit till att hålla USA:s ekonomi på fötter.

Det mesta på rea såklart, man är ju ändå smålänning. Och man får ju passa på. Om en månad finns kläderna inte kvar.

Så nu har jag insupit sol och shoppat arslet av mig.

Nu är jag redo för skogen i en månad med ett litet avbrott för Stockholm/Uppsala. Och regn och kallt väder. Förbereder mig på det värsta (har sett väderprognosen) och hoppas på det bästa!

Just det, så har jag köpt en nässpray som ska blåsa ut bihålorna på mig innan flyget. Det blir så mycket skönare då.

Schyssta glajjor va😉 Ser ut som jag har skägg också, så passande…

Smaskens:

Skörden:

Ikväll lyxade vi till det lite med att äta ute på fransk restaurang och jag fick äta fiskgryta, min favvis. Mums!

Nu ska jag snosa maken i nacken och ta vara på de sista timmarna tillsammans på ett bra tag!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Shopping och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Last minute shopping

  1. Lotta skriver:

    Hade en härlig dag igår i Stockholm, med regn och allt😉

    Hoppas du kan blogga under dina veckor här. Jag ska äta svenskt hela dagen, imorgon tillbaka till NYC

    Safe flight!!

    Kram!

Kommentera

