Atjoooo!

Har många bilder att visa från Yosemite.

Lyckades släpa mig iväg på föreläsning av grundaren av Dropbox idag på Stanford.

Skulle vilja blogga om detta.

Men näsan rinner så förbaskat och jag är så trött.

Så vi tar det imorgon istället. Hoppas jag.

Jädrans förkylning. Ge upp nu.

Men här är två bilder i alla fall:

On top of the world, eller Nevada Falls i alla fall.

Nevada Falls och Liberty Cap:

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Utflykter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Atjoooo!

  1. Så kullen har ett namn också 🙂

  2. Fourmum Anette skriver:

    Oj vilken utsikt!, Vet dock inte om jag skulle tordas sitta så där 😉 Kram och krya på dig!

  3. Duktiga Tjejen skriver:

    Ser fram emot alla bilder från Yosemite! Det är så obeskrivligt vackert där. Något av det vackraste i Kalifornien helt klart.

  4. Annika skriver:

    LÄCKERT!! OOO jag vill OCKSÅ DIT!!
    Ser fram emot BILDBOMB!!!
    Hoppas att du känner dig bättre SNARAST!!!
    Kram!

  5. bortabrabloggen skriver:

    Härliga bilder, krya på dig nu! Kram

  6. Anna skriver:

    Krya på dig Christina! ser fram emot fler foton från er vandring!
    Trött här efter lååång jobbdag. Kram Anna

  7. Gabriella skriver:

    Krya på dig 🙂 Härligt med vandring! … vilka spännande föreläsningar du får gå på! 🙂

Kommentera

