En bra start på dagen

…. men inte så tidig som jag hade hoppats på.

När klockan ringde kl. 6 i morse så sa kroppen, är du inte riktigt klok?!?! Så det blev ingen bootcamp. Man ska lyssna på sin kropp.

När jag vaknade 3 timmar senare gjorde jag en god smoothie med annanas, mango, banan och lite kokosmjölk. Åt frukost på vår uteplats och skypade med mina kära hemma. Mina föräldrar, mina svärföräldrar och maken som var och hälsade på i småland. Och så Kasper förstås, den galna cocker spanieln.

Nu packar jag ihop mig för att cykla till Palo Alto. Hade tänkt spendera dagen med min kamera i San Francisco men har fått erbjudande om trädgårdshäng och pool häng och brunch och San Francisco finns nog kvar ett tag till. Det ska bli 26 grader idag. Ahhhh.

Imorgon måste jag dock upp vid 6 för vi ska vara i Halfmoon Bay vid åtta för att galoppera på stranden. Äntligen! Inget regn i sikte så denna gång blir det av! Yiiiiihaaa!

Trevlig helg önskar jag er alla!

 

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En bra start på dagen

  1. Lotta skriver:

    Varför ligger inte Cali närmare Conne?

    Vädret tycks iallafall vara i samma kaliber – 28 grader and counting! Folk paddlar, kör vattenscooters, solar…och jag grillar mig lite på terrassen så jag har färg när jag åker till Sverige 😉

    Det blir bra med lite bubbel senare mot kvällningen!

    OMG – ska du galoppera imorgon. Be någon fota, det här vill jag se 🙂

    Kramar och ha en jättefin dag! xx

    • Ja varför gör det inte det?!
      Skönt med värme och bättra på brännan lite. Jag smorde in mig så bra så jag tror inte jag fick någon färg idag 😀 Men det är OK, solen skiner ju varje dag 😉

      Bubbel, inte illa!! Önskar jag kunde skåla med dig!
      Kramar!

Kommentera

