Fredagskväll i Amerikat

Jag lagar coconut shrimp.

Maken skruvar ihop utemöbler. Med en sax tydligen.

Stereotypt? Ja. Maken har tappat bort sina kökskunskaper sedan vi flyttade. Märkligt. Vet inte var han har lagt dom. Mina var i princip obefintliga men är under utveckling. Han ojar sig redan över vem som ska föda honom när jag är i Sverige en månad i sommar. Min gissning är Trader Joe’s färdiga sallader 😀

Och så tar vi en god öl och kollar på Games of Thrones.

Perfekt uppladdning inför slutredovisning i sociala medier-programmet imorgon. Puuuh!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Fredagskväll i Amerikat

  1. bortabrabloggen skriver:

    Ser smaskens ut! 🙂 hoppas redovisningen gick fint! Kram

  2. Lotta skriver:

    Skönt med en kall öl och coconutshrimp låter ju helsmarrigt 🙂

    Lycka till imorgon! Vi hade vår ”final” i går inför ledningen och en boardmember…uj, pirrigt. Adrenalinkick. Skönt när det var klart 😉

    Det kommer gå jättefint!

    Kram

  3. Vi kommer och provsitter utemöblerna imorgon!! Blev maten bra? Såg och hördes himla gott ut i alla fall 🙂 Vi ses! Kram.

  4. Annika skriver:

    Game of Thrones är väl SÅÅÅÅÅ himla bra. Orkade inte se veckans avsnitt igår, så jag tänkte ta mig en titt på det idag istället via on demand. Skitbra är det ju…
    Hoppas hela helgen varit toppen!!
    Kram!

  5. Duktiga Tjejen skriver:

    Mysigt! Och kokos-räkor låter spännande.

  6. Linda skriver:

    Kan man få receptet? Ser vekligen smarrigt ut och jag vet aldrig vad jag ska laga av de där härliga räkorna man kan köpa överrallt här…

Kommentera

